فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فابیو نمی‌خواست به عربستان برود .


دنیای فوتبال:هر چه قدر حضور حسین هدایتی در هیات‌مدیره پرسپولیس، مشکلات مالی سرخ‌ها را در این فصل به حداقل رسانده، اعتراض‌های گاه و بی‌گاه و تنش‌های موجود بین بازیکنان و مدیران باشگاه استقلال، متاثر از عدم وصول مطالبات آنهاست و حضور فرد متمولی مثل علی انصاری تا امروز عملا عایدی قابل اشاره‌ای برای استقلال نداشته است.

اولین نشانه
اولین اصطکاک بین بازیکنان و باشگاه پس از برگشت خوردن سه فقره چک وحید طالب‌لو ایجاد شد. او البته پس از تهدید به تحریم تمرینات به دفتر باشگاه مراجعه کرد. اینکه به جز طالب‌‌لو عملا دروازه‌بان مطمئن دیگری در اردوی استقلال حضور ندارد باعث شد تا پس از تنها یک جلسه بین او و مدیریت باشگاه سوء تفاهمات زودتر از حد تصور حل شود و طالب‌لو پس از دریافت مبلغ قابل توجهی از قراردادش به تمرینات برگشت.
 گریز شبانه جان‌واریو
هافبک برزیلی استقلال هر چه در زمین مسابقه دونده و پرجنب و جوش است، به لحاظ رفتاری آرام‌تر از حد تصور به نظر می‌رسد. صبر او البته پس از بدقولی‌های باشگاه لبریز شده و فابیو چند روز مانده به بازی با الاتحاد را بهترین فرصت برای تسویه حساب می‌داند. وقتی خبر می‌رسد فابیو جان واریو به فاصله 48 ساعت مانده به پرواز استقلال در فرودگاه امام خمینی دیده شده تلاش‌ها برای بازگرداندن آغاز می‌شود. موضوع وقتی جدی به نظر رسید که همسر فابیو چند روز پیش از آن عازم برزیل شده بود. جان واریو اما در آخرین ساعات شب و درقبال یک چک 10 میلیون تومانی پروازش را کنسل می‌کند.
 عربستان بیا نیستم
فردای آن روز جان واریو با حضور بر سر تمرینات استقلال در گوشه‌ای از ورزشگاه دستگردی مشغول پچ‌پچ کردن با امیر قلعه‌نویی است. مرغ فابیو یک پا دارد:«من با شما تمرین می‌کنم اما تا نقد نشدن چک به عربستان نمی‌آیم.»
پنجشنبه با نقد شدن چک 10 میلیونی و صحبت‌های خصوصی قلعه‌نویی با فابیو او بار دیگر عازم فرودگاه می‌شود؛ این بار برای حضور در عربستان و بازی مقابل الاتحاد.
  روی من حساب نکنید
پرده آخر نمایش بازیکن ناراضی و طغیانگر استقلال صحبت‌هایی است که با مدیر برنامه‌هایش و مدیریت باشگاه مطرح می‌کند:«اگر می‌دانستم در استقلال با چنین مشکلاتی مواجه می‌شوم هرگز به این تیم نمی‌آمدم.» درحالی‌که تمدید قرارداد جان واریو برای فصل بر اساس توافق مالی طرفین حاصل می‌شود، او از همین حالا آب پاکی را روی دست مدیران باشگاه ریخته است:«به محض پایان قراردادم ترجیح می‌دهم به تیمی بروم که حداقل مشکل مالی نداشته باشم و در صورتی می‌مانم که پیش قراردادم را نقدا دریافت کنم.» این روزها اخبار و شایعات متعددی از بطن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بیرون درز پیدا می‌کند. غر و لندهای جان واریو پس از تعویض مقابل الاتحاد و هنگام نشستن روی نیمکت شاید نشانه‌هایی از نارضایتی او باشد؛ شاید هم شایعه‌ای روی شایعات قبلی.
 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد