فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

روشن:قلعه‌نویی درکی از حساسیت رقابت‌ها ندارد.


دنیای فوتبال:شکست استقلال مقابل الاتحاد عربستان باعث شد تا انتقادات نسبت به سرمربی این تیم آغاز شود. امیر قلعه‌نویی که با نتایج خوبش در لیگ فرصت انتقاد را از عده‌ای گرفته بود، در اولین بازی آسیایی خود این فرصت را به آنها داد.

حسن روشن که پس از جدایی علی فتح‌الله‌زاده مدت‌ها از مصاحبه‌های انتقادی‌اش خبری نبود، مجددا دست به کار شده روشن در آخرین اظهارنظرش در مورد استقلال می‌گوید: «من پیش‌بینی شکست استقلال را کرده بودم. مربیان این تیم باید از تجربه تلخ ناصر حجازی و منصور پورحیدری مربیان سابق استقلال در لیگ قهرمانان آسیا استفاده می‌کردند تا نحوه حضور مقابل تیم‌های بزرگ آسیایی دستشان می‌آمد.»
روشن در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید: «باید قبول کرد که امیر قلعه‌نویی سابقه باز‌ی‌های آسیایی و درک حساسیت این رقابت‌ها را ندارد. اگر امروز می‌بینید تیم‌های مانند سپاهان و صبا در این رقابت‌ها درخشش دارند به‌خاطر حضور و کسب تجربه آنها در سال‌های گذشته است. در این بین هواداران استقلال هم حق دارند از وضعیت فعلی این تیم نگران باشند. آقایان سر خود را زیر برف کرده و متوجه اتفاقات پیرامون خود نیستند در حالی که باید به خودمان بیاییم تا حداقل در سال‌های آینده موفق ظاهر شویم.» 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد