فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فکر نمی‌کردم ناراحتی‌ام از جباری این همه حاشیه به وجود بیاورد.


دنیای فوتبال: مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فکر نمی‌کردم ناراحتی‌ام از جباری در هنگام تعویض این همه حاشیه به وجود بیاورد.

آرش برهانی در گفت و گو با خبرگزاری فارس در خصوص دیدار تیم‌های استقلال و الاتحاد عربستان عنوان کرد: تصور نمی‌کردیم از این بازی بازنده خارج شویم. ما برای 3 امتیاز به عربستان رفتیم اما اعتقاد دارم گلی که زودتر از الاتحاد زدیم توقعات را از ما بالا برد. به همین دلیل پس از خوردن دو گل شکست ما بیشتر به چشم آمد وذگرنه قبول دارم که خوب بازی نکردیم.
برهانی در خصوص برخی حرف و حدیث ها پس از بازی اظهار داشت: ‌من با قلعه‌نویی و مجتبی جباری رابطه‌ای بسیار دوستانه دارم اما اگر در داخل خانواده هم حرفی زده باشم بازیکنان نباید آن را به روزنامه‌ها انتقال دهند. معتقدم مشکل خانوادگی باید در داخل خانواده حل شود و انتقال مسائل به بیرون از مجموعه تیمی باعث حاشیه می‌شود.
وی در خصوص اینکه هنگام تعویض، جباری قهر کرد؛ گفت: در مورد جباری زیادی شلوغش کرده‌اند. جباری از من ناراحت نبود. هنگامی که من به خاطر حرکت مجتبی سرم را تکان دادم به شدت ناراحت بودم و البته به این قضایا هم فکر نمی کردم که چنین حاشیه‌های به وجود می‌آید.
برهانی در خصوص اینکه آیا حرکت جباری حرفه‌ای بود یا نه تاکید کرد:‌ مگر زیدان در جام جهانی با سر به سینه ماتراتزی نکوبید. زیدان یک بازیکن حرفه‌ای بود اما در آن لحظه نتوانست خودش را کنترل کند.
مهاجم استقلال در مورد خط خوردن از تیم ملی تصریح کرد: از این موضوع خیلی ناراحتم. دعوت نشدنم به تیم ملی در روحیه‌ام تاثیر منفی گذاشت. امسال سعی کردم بازی‌های خوبی برای استقلال انجام دهم. در این چند هفته اخیر انتقادهایی از من شد که بخشی از آن را می پذیرم و بخشی را قبول ندارم.
برهانی یادآور شد: در این چند هفته کل تیم استقلال افت داشته است که این افت 50 درصد روی کار من تاثیرگذار بود. البته 50 درصد دیگر بر گردن خودم است. به طور مثال در بازی در مقابل پاس همدان خوب بازی نکردم اما بعد از آن بازی یک ریکاوری روحی و جسمی انجام دادم که متاسفانه کادر فنی از من استفاده نکرد. اگر در دیدار با ذوب‌آهن نیمکت‌نشین نبودم شاید به تیم ملی دعوت می‌شدم. ولی به تصمیمات امیر قلعه‌نویی احترام گذاشته و تابع هستم.
برهانی در خصوص وضعیت قراردادش با استقلال گفت:‌ قراردادی دو ساله با این تیم دارم اما در صورتی که پیشنهاد خارجی داشته باشم، می‌توانم این تیم را ترک کنم. تمام فکر و ذکرم معطوف به استقلال است و امیدوارم با این تیم در لیگ و رقابت‌های آسیایی نتایج خوبی بگیرم.
مهاجم 18 گله استقلال در خصوص دیدار روز چهارشنبه مقابل الجزیره گفت: دیدار سختی پیش رو داریم و با توجه به شکست قبلی تنها به سه امتیاز این بازی فکر می‌کنیم. 
 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد