فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پشت پرده واگذاری سهام پرسپولیس

پشت پرده واگذاری سهام پرسپولیس
دنیای فوتبال:پشت پرده خبر واگذاری ۲۵ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس به حسین هدایتی خبر از تهدید وی به استعفا می دهد و این هدایتی با مسولان بلند پایه این باشگاه برای این موضوع شرط گداشته است.

چند روز پیش خبری مبنی بر این که به زودی ۲۵ درصد از کل سهام باشگاه پرسپولیس به حسین هدایتی رییس هیات مدیره این تیم فروخته خواهد شد، مطرح شد که این موضوع با واکنش های مختلفی از سوی مدیران این باشگاه همراه شد. در این خبر آمده بود هدایتی به مسولان سازمان تربیت بدنی قول داده است که در زمان کمتر از ۵ سال پرسپولیس را صاحب یک ورزشگاه اختصاصی کند و تمام مخارج تیم را هم متقبل شود اما پشت پرده این خبر حاکی از چیز دیگری است.
پشت پرده خبر واگذاری ۲۵ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس نشان از آن دارد که حسین هدایتی رییس هیات مدیره این باشگاه تهدید کرده در صورت عدم واگذاری سهام پرسپولیس، وی از سمت خود استعفا خواهد کرد و این موضوع را بارها به مسولان این باشگاه و همچنین مسولان سازمان تربیت بدنی اعلام کرده است.
هدایتی که از زمان برکناری داریوش مصطفوی از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس تقریبا تمام مسایل مالی این باشگاه را دردست گرفته و برای تیم هزینه کرده است، این بار با تهدید کناره گیری از این باشگاه مسولان بلند پایه را بر آن داشته تا این بار تصمیمی فوری در باره واگذاری ۲۵ درصد از سهام باشگاه به وی داشته است.  

 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی شنبه 24 اسفند 1387 ساعت 23:03 http://mori65.blogfa.com

سلام
با یاری خدا موفق باشی
در وب من شما می تونید مطالب زیر را ببینید
1. پیامبر رحمت که شامل چند بخش است و ویژه این ایام
2. نتایج بازی های جام آسیا
3. اشعار ویژه ایت الله ابوئی برای دکتر احمدی نژاد
4.لیست کامل بازی های نمایندگان ایران در جام فوتبال آسیا
5.نظر سنجی برای مطالب در خواستی دوستان
6.کرامات ائمه
7.معرفی سایت های برتر
8.هزار یک متلب جدید دیگر
منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد