فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی: کریمی برای بازی با عربستان به تیم ملی دعوت نمی‌شود .


دنیای فوتبال: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: علی کریمی به احتمال بسیار فراوان برای بازی با عربستان به اردوی تیم ملی دعوت نخواهد شد.

علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی برابر کنیا تصریح کرد: در دو نیمه بازی اختیار عمل را در دست داشتیم و اگر از موقعیت‌های به دست آمده استفاده می‌کردیم بیش از 3 گل به حریف می‌زدیم.
وی ادامه داد: با توجه به زمان اندکی که تیم دور هم جمع شده بود و تمرینات کمی که داشتیم از نتیجه بازی و کیفیت مسابقه راضی هستم.
دایی در مورد اینکه حریفان تدارکاتی تیم ملی چگونه انتخاب می‌شوند؛ عنوان کرد: من به کمیته تیم‌های ملی پیشنهاد می‌دهم و این کمیته تصمیم‌گیری می‌کند. انتخاب اول من بحرین و قطر بود اما بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداد و فدراسیون تصمیم گرفت با کنیا بازی کنیم.
سرمربی تیم ملی درباره اینکه تماشاگران با تشویق کریمی خواهان حضور وی در تیم ملی شدند، تاکید کرد: به هیچ وجه از تشویق کریمی ناراحت نمی‌شوم. من به نظر مردم احترام می‌گذارم. همه چیز امکان پذیر است اما احتمال دعوت شدن علی کریمی برای بازی 8 فروردین مقابل عربستان بسیار اندک است.
دایی در پاسخ به این سئوال که چرا پس از آشتی با کریمی وی را به تیم ملی دعوت نکرده، اظهار داشت: من با هیچ کس قهر نیستم. از بعضی حرف‌ها خنده‌ام می‌گیرد. می‌گویند من با کریمی قهر هستم یا کریمی با من آشتی کرده است. این حرف‌ها را که می‌شنوم خنده‌ام می‌گیرد. علی کریمی بازیکن خوبی است. او به اشتباهش پی برده و هر موقع توانایی 90 دقیقه بازی را پیدا کند به تیم ملی دعوت خواهد شد.
وی یادآور شد: وقتی بحث منافع ملی به میان می‌آید من و کریمی چیزی نیستیم. مهم اسم ایران است. نام ایران ابهت دارد و هر موقع که منافع ملی در میان باشد منافع شخصی دیگر اهمیت نخواهد داشت.
سرمربی تیم ملی در مورد برنامه‌های آینده تیم ملی عنوان کرد: اول فروردین ماه برای برگزاری دیدار دوستانه به کویت می‌رویم، سوم همین ماه مقابل کویت بازی خواهیم کرد و فردای آن به تهران بازخواهیم گشت تا برای رویارویی با عربستان آماده شویم.
دایی در مورد اینکه چرا روی پیراهن تیم ملی کنیا آرم تولیدی دایی نقش بسته بود، تصریح کرد: من سرمربی تیم ملی هستم و مسئولیتم چیز دیگری است. این موضوع به من ارتباطی ندارد. این موضوع را از مسئولان فدراسیون فوتبال بپرسید.
دایی درباره انصراف باقری از حضور در تیم ملی خاطرنشان کرد: او از تیم ملی خداحافظی نکرده است. کریم به من زنگ زد و گفت؛ به خاطر فشردگی مسابقات خسته است و نمی تواند همراه تیم ملی باشد. مطمئنا او بعد از بازی با عربستان به جمع ما ملحق خواهد شد. باقری از اول به ما یا علی گفت و تا آخر راه کنار ما خواهد بود. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد