فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

منچستریونایتد برابر لیورپول زانو زد.


دنیای فوتبال:منچستریونایتد عصر امروز شنبه در آغاز هفته بیست و نهم رقابت‌های فوتبال قهرمانی باشگاه‌های برتر انگلیس مقابل لیورپول تن به شکست سنگینی داد.

در این دیدار که در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر برگزار شد، این تیم با نتیجه چهار بر یک مغلوب میهمان خود شد و به نخستین شکست خانگی خود در فصل جاری لیگ برتر تن داد.

کریستیانو رونالدو در دقیقه ‪ ۲۳‬از روی نقطه پنالتی برای منچستر و فرناندو تورس در دقیقه ‪ ،۲۸‬استیون جرارد در دقیقه ‪ ۴۴‬از روی نقطه پنالتی، فابیو آئوریلو در دقیقه ‪ ۷۷‬و آلبرت دوسنا در دقیقه ‪ ۹۰‬برای لیورپول گلزنی کردند.

نمانیا ویدیچ مدافع صربستانی تیم منچستریونایتد در دقیقه ‪ ۷۶‬با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

هم اکنون در جدول رده بندی، تیم منچستریونایتد با ‪ ۶۵‬امتیاز در صدر ایستاده و تیم‌های لیورپول و چلسی به ترتیب با ‪ ۶۱‬و ‪ ۵۸‬امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

در ادامه این هفته از مسابقه ها، تیم‌های آرسنال با بلکبرن، بولتون با فولهام، اورتون با استوک سیتی، هال سیتی با نیوکاسل، میدلزبورو با پورتس موث و ساندرلند با ویگان تا ساعاتی دیگر به مصاف هم می‌روند.  

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد