فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

زارع: قدرتم را برابر کنیا و الشباب تقسیم می‌کنم .


دنیای فوتبال: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حال که به من اعتماد شده با جنگندگی کامل قدرتم را برابر کنیا و الشباب عربستان تقسیم می کنم.

مازیار زارع در گفت و گو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: خوشحال هستم که دوباره نماینده پرسپولیس در تیم ملی هستم. البته افراد دیگری نیز از پرسپولیس شایسته پوشیدن پیراهن ملی بودند.
وی افزود: باید خودم را برای روزهای سخت آماده کنم. برابر هر دو تیم سعی می کنم با تقسیم قوا بازیکن موثری باشم. چون ارزش پیراهن پرسپولیس و تیم ملی را به خوبی می دانم.
زارع خاطرنشان کرد: بازی امروز تیم ملی با کنیا به ما کمک می کند تا به هماهنگی لازم دست یابیم. هدف اصلی ما پیروزی برابر عربستان در تاریخ 8 فروردین در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی است.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی مقابل الشباب عربستان عنوان کرد: پس از برد الشارجه روحیه خوبی گرفتیم و آماده هستیم در مهمترین بازی در گروه خود به دیدار الشباب برویم. بازی در عربستان سخت است. می خواهیم با گرفتن امتیاز دل هواداران را شاد می‌کنیم.
پرسپولیس سه شنبه شب در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا میهمان الشباب عربستان است. تیم ملی فوتبال ایران نیز ساعت 16:30 امروز در دیداری دوستانه میزبان کنیا خواهد بود. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد