فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

درواکنش به دعوت نشدن علی کریمی/دایی: ملاک مابازی یک نیمه‌ای نیست


دنیای فوتبال: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره علت دعوت نشدن کریمی به تیم ملی گفت: یک نیمه بازی نمی تواند ملاک دعوت بازیکن به تیم ملی باشد.

علی دایی در حاسیه تمرین امروز تیم ملی عنوان کرد: در روزهای گذشته روزنامه‌ها مطالبی نوشتند که علی کریمی به تیم ملی دعوت می شود اما ما تمام ارزیابی های خودمان را انجام می دهیم و پس از بررسی نقاط ضعف و قوت برای حضور یک بازیکن به جمع بندی می رسیم.
وی افزود: علی کریمی از بازیکنان خوب ایران است. اگر از لحاظ فنی خواسته ما را برآورده کند، به تیم ملی دعوت خواهد شد اما این بازیکن قبل از دیدار با الشارجه 25 روز بازی نکرده بود و مقابل نماینده امارات فقط یک نیمه بازی کرد. برای دعوت از بازیکنان تیم ملی ملاک ما یک نیمه بازی کردن نیست.
وی درباره شرایط تیم ملی اظهار داشت: از روز گذشته تمرینات را آغاز کرده ایم. امروز 3 بازیکن صبا به ما اضافه شدند و امیدوارم تمرین خوبی را برگزار کنیم.
این مربی تاکید کرد: شناختی از تیم ملی کنیا ندارم اما سعی می کنیم به هماهنگی لازم برسیم و بین نفرات تازه دعوت شده به تیم ملی بیشترین انسجام را به وجود آوریم.
دایی خاطرنشان کرد: مهدی مهدوی کیا، وحید هاشمیان و مهرداد معدنچی در دیدار تیم ملی ایران برابر کویت به ما ملحق می شوند اما شرایط طوری است که جواد نکونام و مسعود شجاعی در تهران و بعد از بازی با کویت به ما اضافه خواهند شد.
سرمربی تیم ملی درباره بیانیه برخی از باشگاه در مورد عدم حضور بازیکنان ملی پوش خود در تیم ملی تصریح کرد: از زمانی که من سرمربی تیم ملی ایران شده ام سعی کردم بهترین تعامل را با باشگاه داشته باشم. در اختیار قرار ندادن بازیکنان تیم ملی در حیطه وظایف من نیست.
وی اضافه کرد: زمانی که باشگاه ها اعلام می کنند نفرات ملی پوش را به ما نمی دهند باید بدانند که بودجه بیشتر باشگاه های ما از جیب دولت تامین می شود و همه چیز به تیم ملی بر می گردد بنابراین موفقیت تیم ملی سربلندی آنها را نیز در پی خواهد داشت.
دایی با اشاره به اهمیت مسابقه حساس تیم ملی در روز 8 فروردین خاطر نشان کرد: برخلاف سرمربی عربستان ما برای کسی خط و نشان نمی کشیم. عربستان شانس آخرش را مقابل ایران آزمایش می‌کند. من مطمئنم ما برابر عربستان پیروز خواهیم شد چون بازیکنان ما با انگیزه تر و بهتر از آنها هستند.
وی درباره دیدار دوستانه با سنگال عنوان کرد: از زمانی که سرمربی شده ام به خاطر مسائل سیاسی چند دیدار دوستانه تیم ملی لغو شده و سخت است که بگویم بازی با سنگال صددرصد انجام می شود. این مسائل را روابط بین الملل فدراسیون پیگیری می ‌کند. 
 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد