فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پیروانی: الشباب بیشترین ملی پوش عربستان را دارد .


دنیای فوتبال: مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید مقابل تیمی به میدان برویم که بیشترین بازیکن ملی پوش را در عربستان در اختیار دارد.

افشین پیروانی در گفت و گو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: باید خودمان را برای یک دیدار سخت مقابل الشباب عربستان که می‌توان گفت فینال گروه دوم است، آماده کنیم. الشباب با 8 ملی پوش به دیدار ما می‌آید. کار سختی داریم اما برای کسب امتیاز به عربستان می رویم.
وی افزود: مربی الشباب تفکرات بسیار حرفه‌ای دارد و در تغییر تاکتیک‌ها استاد است. در بازی با الغرافه قطر عربستانی‌ها بازی خوبی را به اجرا گذاشتند و حریف را در خانه به سادگی مغلوب کردند و این یک زنگ خطر برای ما بود.
پیروانی ادامه داد: پس از پیروزی برابر الشارجه با روحیه بالا به مصاف الشباب می رویم. باید در این مسابقه خارج از خانه نتیجه مطلوبی بگیریم تا راه صعودمان هموار شود.
افشین پیروانی با اشاره به خصوصی سازی در پرسپولیس گفت: واقعا باید از افرادی مثل هدایتی حمایت کرد. با حضور او امسال مشکلات ما کمتر شد. در هر بازی که بردیم بازیکنان در رختکن پاداش گرفتند و در پیش قراردادها به بهترین نحو عمل شد. سال ها با پرسپولیس بودم و واقعا چنین موضوعی را ندیده بودم. باید از هدایتی و سایر اعضای هیات مدیره تشکر کنم.
وی اضافه کرد: شنیده ام قرار است پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شود. به مسئولان پیشنهاد می کنم رئیس هیات مدیره بهترین گزینه است. هدایتی واقعا دلسوز است و باید حفظ شود. او در موفقیت امسال ما و رفع حاشیه ها تاثیر زیادی داشته است و اگر در سال آینده بخواهیم او را از دست بدهیم دچار دغدغه و ضربه خواهیم شد.
پیروانی خاطرنشان کرد: به عنوان یک پرسپولیسی دوست دارم این تیم به جایگاه اصلی اش در آسیا و لیگ برتر ایران برسد به همین دلیل از صمیم قلب آرزو می‌کنم که اگر سهام پرسپولیس به فردی داده می شود گزینه اول هدایتی باشد چون او پول خود را بدون چشمداشت در این باشگاه هزینه کرده است. حتی او شنیده ام قصد ساختن ورزشگاه اختصاصی دارد که اگر این طور باشد پرسپولیس می‌تواند یک تیم بین المللی در آسیا باشد. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد