فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

خلیلی: دوست داشتم دقایق بیشتری بازی می‌کردم .


دنیای فوتبال: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوست داشتم دقایق بیشتری در ترکیب پرسپولیس بازی می کردم.

محسن خلیلی در گفت و گو با خبرگزاری فارس عنوان کرد: بازی با الشارجه امارات محک خیلی جدی برای ما نبود و اگر دقت می کردیم می توانیم بیش از 3 گل بزنیم. ما باید آماده شویم تا در سخت ترین بازی گروه سه شنبه شب به دیدار الشباب عربستان برویم. ای کاش این بازی خانگی بود تا از حمایت تماشاگران برخوردار می شدیم.
وی یادآور شد: در دیدار با الشباب عربستان به دنبال عیدی دادن به هواداران پرسپولیس هستیم. می خواهیم با کسب یک نتیجه مناسب دل آنها را شاد کنیم.
خلیلی درباره اینکه گفته می شود از نیمکت نشینی ناراحت است، گفت: من ناراحت نیستم؛ فقط دوست داشتم در بازی های آسان مثل دیدار با الشارجه دقایق بیشتری بازی می کردم تا به آمادگی لازم می رسیدم. امیدوارم بتوانم در بازی های بعدی دقایق بیشتری به میدان بروم. در حال حاضر آماده هستم تا با زدن یک گل طلسم گلزنی ام را بشکنم.
این مهاجم خاطرنشان کرد: در دو بازی گذشته هواداران من را شرمنده کردند و امیدوارم بتوانم محبت های آنها را جبران کنم. من دست تمام هواداران را می‌بوسم چون اگر آنها من را حمایت نمی کردند امروز این شرایط را نداشتم. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد