فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

رضایی: وقت آن است که به تیم ملی دعوت شوم.


دنیای فوتبال: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقت آن رسیده که بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم.

رحمان رضایی در گفت و گو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: من به کار خودم ادامه می دهم و دنبال حرف زدن نیستم. این مسئله را در فوتبال ایتالیا یاد گرفته ام که در فوتبال حرفه ای نباید فکر و ذهن خودم را به جز خدمت به تیمم به چیز دیگری معطوف کنم اما فکر می کنم در حال حاضر دیگر وقتش رسیده که به تیم ملی دعوت شوم. دوست ندارم در مورد لیست جدید تیم ملی اظهار نظر کنم اما در این لیست افراد دیگری نیز می‌توانستند حضور داشته باشد.
وی ادامه داد: برای خدمت به پرسپولیس آماده ام و مطمئن باشید در راه رسیدن اهدافم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم. در ابتدای فصل کمی در دفاع تمرکز نداشتیم و نمی توانستم جواب محبت های هواداران را بدهم اما در حال حاضر با حضور مدافعان خوب می توانیم یکی از بهترین تیم های آسیا باشیم.
رضایی درباره بازی روز چهارشنبه آینده برابر الشباب عربستان عنوان کرد: باید برای یک روز سخت مقابل الشباب آماده باشیم و برای گرفتن امتیاز از هیچ تلاشی دریغ نکنیم. سابقه بارها بازی در عربستان را دارم و می دانم آنها برای برد در خانه از تمام پتانسیل خود استفاده خواهند کرد. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد