فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

زرینچه: کار جباری زشت بود.


دنیای فوتبال: بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: حرکتی که جباری پس از تعویض انجام داد، زشت بود.

جواد زرینچه در گفت و گو با خبرگزاری فارس درباره حرکت مجتبی جباری در هنگام تعویض با آرش برهانی در جریان بازی مقابل الاتحاد اظهار داشت: کار زشتی را از جباری دیدیم. بازیکنان ما باید تصمیم سرمربی را هضم کنند. حرف اول و آخر را در تیم سرمربی می زند و هر چقدر هم اشتباه باشد بازیکن باید بپذیرد.
وی افزود: شاید خود بازیکن هم بعد از انجام چنین کاری پشیمان باشد. ما اگر در فوتبال پیشرفت نمی کنیم به این دلیل است که مسائل انضباطی را به خوبی رعایت نمی کنیم. اگر در هر باشگاه بزرگی چنین اتفاقاتی رخ دهد برخورد جدی می کنند.
مدافع اسبق آبی پوشان ادامه داد: بازیکن اگر از مربی یا باشگاه هم دلخوری داشته باشد باید با بازی خوب خود در زمین شایستگی اش را نشان دهد و تیم را به خود وابسته کند.
زرینچه درباره بازی استقلال مقابل الاتحاد عنوان کرد: در 15 دقیقه آخر استقلال تحت فشار بود. این بازی به ما یاد داد همیشه یادمان باشد که بهترین دفاع، حمله است. متاسفانه بازیکنان استقلال خیلی زود به حفظ نتیجه رو آوردند. بازیکنان الاتحاد با حرفه ای گری توانستند از این موقعیت استفاده کنند.
وی تصریح کرد: اگر استقلال به جای کم کردن یک مهاجم و حفظ جباری در زمین به بازی ادامه می داد می توانست حتی گل دوم را هم بزند. به هر حال تعویض های امیر قلعه نویی خوب نبود. شاید اگر گل برهانی حفظ می شد می توانستیم بگوییم تعویض خوبی بوده است اما در ادامه بازی نشان داده شد که باید تصمیم دیگری گرفته می شد.
زرینچه خاطرنشان کرد: هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و استقلال برای جبران این نتیجه زمان دارد و باید به فکر بازی های آینده باشد. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد