فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حادثه حمله به همسر قطبی در گفت‌وگو با لیدر پرسپولیس

 

دنیای فوتبال:گزارش BBC از زندگی افشین قطبی، که ترکیبی بود از یک گفت‌وگوی حضوری با وی و تصاویر فیلم همه مردان پرسپولیس، از لحظه‌ای آغاز شد که قطبی از پله‌های ورزشگاه آزادی پایین می‌رفت.

در این لحظه، صدای او به‌عنوان نریشن روی تصویر آمد: «50 نفر به ماشین من حمله کردند و شیشه‌ها را شکستند.» شنیدن این صدا با موسیقی سبک ویو، ممکن بود روی ببننده تاثیر خاصی داشته باشد. قطبی از دلایل ترک ایران می‌گفت و فیلم با فلاش‌بک به روزهای کودکی او ادامه می‌یافت...

مستند امپراتور سرخ، سروصدای بسیاری در فوتبال ایران به پا کرده است؛ به‌خصوص جایی که قطبی درباره انتخاب  سرمربی تیم‌ملی حرف می‌زند و از سوی دیگر، زمانی که از اتفاق رخ داده برای همسرش می‌گوید: «یوروم در ماشین نشسته بود. من در کنفرانس مطبوعاتی بودم که تلفنم زنگ زد. 50 نفر، دونفرشان لیدرهایی بودند که می‌شناختم. این دو به‌اضافه 48 نفر دیگر به ماشین حمله کرده بودند. من اینجا فکر کردم که دیگر نمی‌شود ادامه داد؛ چون احساس کردم دیگر... .» قطبی در این لحظه از گزارشگر BBC پرسید: «سوشیال سکیوریتی می‌شود چی؟» و پاسخ شنید: «امنیت اجتماعی.»
- فکر کردم دفعه بعد ممکن است با چاقو یا تفنگ به من حمله کنند.
 
تصویری که قطبی از دلایل رفتنش ارائه می‌دهد، احتمالا به بی‌احتیاطی راننده او برمی‌گردد که در پایان یک مسابقه ملتهب، در حالی که طرفداران هنوز ورزشگاه را ترک نکرده بودند، به‌سمت در خروجی حرکت کرده بود. یکی از لیدرهای سابق پرسپولیس در این زمینه می‌گوید: «افشین دروغ نگفته. دو تا از لیدرهای پرسپولیس که برادر هستند، از اول با حضور قطبی در این تیم مخالف بودند. حالا اینکه دست‌های پشت‌پرده‌ای آنها را هدایت می‌کرد یا نه، من خبر ندارم اما عجیب‌تر این است که 50 نفر در قسمت VIP به ماشین او حمله کردند.»
این لیدر که مثل بقیه هم‌صنفان امسال با مشکلات بسیاری در پرسپولیس روبه‌رو بود، در این‌باره ادامه می‌دهد: «قبل از شروع فصل ما جلسه‌ای در هتل استقلال داشتیم و همین آقایان به قطبی گفتند اگر ما را از نظر مالی تامین نکنی، از تو حمایت نمی‌کنیم. خب، قطبی هم اهل این کارها نبود و پایش را خورد.»
او به رابطه خوب مربیان ایرانی با لیدرها اشاره می‌کند و می‌گوید همیشه بین قطبی و دستیارانش در این زمینه حرف بود. اینکه چرا اکثر اطرافیان تیم دوست دارند سرمربی اخراج شود و نفر بعدی جایش را بگیرد.
او که انتظار دارد حرف‌هایش از طریق مجاری قانونی پیگیری شود، در ادامه می‌گوید: «روز بازی صباباتری مدام اتفاقات عجیبی می‌افتاد. بعدا هم همین‌طور. مثلا وقتی پژمان نوری گل می‌زند، نیکبخت را صدا می‌کنند. شما بروید بگردید و دلیلش را پیدا کنید.»
 
در حال حاضر با رویکرد مطبوعات ورزشی ایران افشین قطبی به‌نظر با این گفت‌وگو شانس خود را برای بازگشت به ایران از دست داده و انگار این حرف‌ها، سیاه‌نمایی ایران در یک رسانه خارجی ارزیابی شده است. اما مهم‌تر از این حرف‌ها این است که جرم‌های مشهودی در ورزش ایران اتفاق می‌افتد و آب از آب تکان نمی‌خورد. در این زمینه اگر زمانش برسد، داریوش مصطفوی نیز حرف‌های جالبی دارد.  او چند ماه با لیدرها ساخت و در آخر آنها را از باشگاه کنار گذاشت. فکر می‌کنید چرا؟

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد