فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

انصاری فرد: سیدجلال و رحمتی را می‌آورم پرسپولیس


دنیای فوتبال:برای رفتن به پایین و حضور در کنفرانس مطبوعاتی عجله دارند اما از حضور آنها در جلسه جلوگیری می‌‌‌شود. این موضوع البته به‌دلیل حضور علی‌آبادی در رختکن پرسپولیس است که برای تبریک برد به رختکن تیم برنده رفته،

البته رئیس سازمان در این بین تنها نیست چون آذری و اعضای هیات‌مدیره هم در این جلسه حضور یافتند و کلی با هم گفتند و خندیدند چون به‌هرحال پس از برد پرسپولیس روحیه‌ها حسابی بالا رفته بود. عباس انصاری‌فرد که در این بین کمی دیرتر از اعضای هیات‌مدیره و علی‌آبادی راهی رختکن شده بود به‌دلیل ازدحام خبرنگاران و جمعیت حاضر در بین جمعیت محاصره شد. البته او در این میان تنها نیست چون پسر کوچک مدیرعامل پرسپولیس هم در ازدحام جمعیت گیر کرده و به پدر گلایه می‌‌‌کند که نفسش در حال گرفتن است.
 اعتراض شدید به رحمان و واعظی
در همین گیر و دار سعیدلو هم با عجله در حال پایین رفتن از پله‌هاست که با صدای چند هوادار درحالی‌که به سمت پایین روانه است نگاه می‌‌‌کند؛ آن هواداران خطاب به سعیدلو می‌‌‌گویند: «ما این واعظی را نمی‌خواهیم» و در اعتراض کاملا جور دیگری مدافع تیمشان را تهدید می‌‌‌کنند و به سعیدلو می‌‌‌گویند: «رحمان را بکشید»: رئیس سابق هیات‌مدیره پرسپولیس هم که مطلب گفته شده را چندان جدی نمی‌گیرد می‌‌‌خندد و به پایین می‌‌‌رود.
خبرنگاران همه شاکی هستند که راهی به کنفرانس نیافته‌اند. در این گیر و دار چشمشان به علی‌آبادی می‌‌‌افتد و از رئیس سازمان می‌‌‌خواهند همانجا با آنها مصاحبه کند.
 علی‌آبادی: برای استقلال هم می‌آیم
رئیس سازمان که طبق معمول برای رفتن عجله دارد، در رابطه با بازی می‌گوید: «بازی خوبی بود و خوشحالم که پرسپولیس در اولین مصاف آسیایی‌اش موفق شد حریف را شکست دهد و هوادارانش را خوشحال کند. مسلما من هم از این پیروزی خوشحالم.»
خبرنگاری در رابطه با این موضوع که برای دیدن بازی‌های استقلال هم به ورزشگاه آزادی خواهید آمد از علی‌آبادی می‌پرسد. رئیس سازمان در پاسخ می‌گوید:‌«حتما برای دیدن بازی استقلال هم به ورزشگاه آزادی خواهم آمد.»
انصاری فرد گیر افتاد
در این گیرودار عباس انصاری‌فرد به‌همراه پرش موفق نشده هنوز خودش را از ازدحام جمعیت نجات دهد و مجبور است همان‌جا به سوالات علاقه‌مندان تیمش پاسخ بدهد.
عباس انصاری‌فرد در پاسخ یکی از علاقه‌مندان پرسپولیس که از او می‌پرسد چه بازیکنانی را به این تیم خواهید آ‌ورد، توضیح می‌‌‌دهد؛ «در صددیم سیدمهدی رحمتی و سیدجلال حسینی را برای فصل آینده به پرسپولیس بیاوریم.»
 معطلی برای مصاحبه مطبوعاتی
از رختکن پرسپولیس سروصدای زیادی بیرون می‌آید. علی‌آبادی از رختکن پرسپولیس خارج می‌شود. خبرنگاران که دقایقی است برای مصاحبه مطبوعاتی معطل مانده‌اند فرصت را غنیمت شمرده به علی‌آبادی گلایه می‌کنند. رئیس سازمان سریع از ضیاآذری در این رابطه توضیح می‌خواهد. مسئول ورزشگاه آزادی توضیح می‌دهد که مربیان دو تیم برای حضور در جلسه 15 دقیقه وقت خواستند و با وجود این توضیحات، علی‌آبادی بار دیگر از آذری می‌خواهد که با خبرنگاران همکاری بیشتری انجام شود. حالا همه‌چیز پایان‌یافته به‌نظر می‌رسد سروکله اولیویرا سرمربی شارجه پیدا می‌شود و وینگادا همه بیرون می‌آید تا مصاحبه کند اما به‌دلیل مصاحبه هموطنش مجبور می‌شود 15 دقیقه‌ای منتظر بماند.
 واکنش خلیلی
ازدحام تقریبا از بین رفته، کمی آن‌طرف‌تر در هتل المپیک، بازیکنان پرسپولیس با اتومبیل‌های گرانقیمتشان به‌سرعت محل را ترک می‌کنند. در این گیرودار قیافه ناراحت و البته کمی عصبانی محسن خلیلی بیشتر به چشم می‌‌آید، خب، بالاخره طبیعی است که از بازی 10دقیقه‌ای خودش چندان راضی نباشد. خلیلی با BMVدودی‌رنگ 333کوپکه‌اش در حال ترک محوطه هتل المپیک است و به‌دلیل ناراحتی حتی به شعار هواداران پرسپولیس که برای او شعار می‌دهند و از او گل می‌خواهند توجهی نمی‌کند و... بعد از خلیلی نوبت کریم باقری است که با بنز سفیدش از ورزشگاه برود. 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد