فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پرسپولیس مقتدرانه بر حریف اماراتی پیروز شد.


دنیای فوتبال: دیدار تیم های پرسپولیس و الشارجه امارات با نتیجه 3 بر یک به سود تیم پرسپولیس به پایان رسید.

تیم های پرسپولیس و الشارجه در اولین بازی خود در گروه B لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 15در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.
پس از حملات اولیه پرسپولیس و عدم استفاده از این موقعیت ها در دقیقه 27 علی کریمی کاپیتان پرسپولیس دروازه الشارجه را باز کرد.
بعد از این گل سرخپوشان روحیه گرفته و حملات خود را ادامه دادند به طوری که هادی نوروزی یک موقعیت عالی را از دست داد. ادامه این روند باعث شد علیرضا نیکبخت واحدی در دقیقه 31 گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند.
پرسپولیسی ها که نسبت به بازی های لیگ رویه متفاوتی را پیش گرفته بودند توانستند در دقیقه 34 توسط هادی نوروزی به گل سوم برسند.
در نیمه دوم پرسپولیس گه گمتر حمله می کرد در دقیقه 54 توسط رشید دروازه خود را باز شده دید و حساب کار 3 بر یک شد. این نتیجه تا پایان حفظ شد و پرسپولیس در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به 3 امتیاز دست یافت.
قضاوت این مسابقه بر عهده کوالنکو ازبکستانی بود. وی از پرسپولیس به سپهر حیدری و مازیار زارع و از الشارجه به نوفی کارت زرد نشان داد.

بازیکنان پرسپولیس :
مهدی واعظی، سپهرحیدری، رحمان رضایی، علیرضا محمد، علی کریمی( 51 - کریم باقری)، مازیار زارع، علیرضا نیکبخت واحدی( 78- محسن خلیلی)، مجتبی شیری، پژمان نوری، ایوان پتروویچ، هادی نوروزی( 69- ابراهیم توره)
سرمربی: وینگادا

بازیکنان الشارجه:
مالک عبدا...، النافی، جان( 64- عبدالعزیز سنقور)، السیف( 77- احمد سیف)،المطلب، المنصور خلیفه( 86- جمعه )، احمد، حسین، لوپز، رشید، نوفی
سرمربی: اولیویرا 
 

 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد