فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا/برنامه بازیهای سه شنبه شب


دنیای فوتبال: در شب اول از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا (دور رفت) 4 بازی حساس پیگیری می شود که در مهمترین آنها اینترمیلان به مصاف منچستر یونایتد می رود.

شطرنج اندیشه ها میان مورینیو و فرگوسن از یک سو و جدال دیدنی المپیک لیون و بارسلونا از سویی دیگر هیجان را به شدت بالا برده است.
بازی های سه شنبه شب لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

اتلتیکو مادرید - پورتو
مصاف مردان پایتخت اسپانیا با تیم اول پرتغال طبق پیش بینی اکثر کارشناسان با برتری اسپانیا به پایان خواهد رسید.
شاگردان رسینو آبل در واقع وارث تلاش آخیره مربی مکزیکی قبلی خود هستند و می کوشند حداقل در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشند. در واقع هواداران اتلتیکو مادرید از تیمشان توقع چندان بالایی ندارند هر چند تیمی که بازیکنانی نظیر آخرو، فورلان و رودریگس را در اختیار دارد باید بهتر از اینها کار کند.
اتلتیکو مادرید پس از 12 سال دوری از لیگ قهرمانان اروپا خود را تا این مرحله رسانده و هدفش درخشش تا مرز نیمه نهایی است.
مردان جنوب مادرید راه سختی را طی کرده اند و برای شکست دادن پورتو پرتغال باید با تمام قدرت وارد میدان شوند.
گریگوری کوپه دروازه بان سابق المپیک لیون در لباس تیم قبلی خود دو بار برابر پورتو بازی کرده و این تیم را بهتر از سایر هم تیمی هایش می شناسد.

لیون - بارسلونا
یکی از دیدنی ترین بازی های سه شنبه شب آینده در ورزشگاه اختصاصی المپیک لیون برگزار می شود و تیم بارسلونا طی آن میهمان لیون فرانسه خواهد بود.
بارسلونا که با تمام قدرت همچنان در صدر جدول لالیگا ایستاده در دو بازی اخیر خود نتایج خوبی کسب نکرده است و بازیکنانش از اوضاع روحی مناسبی برخوردار نیستند.
لیون بازیکن بزرگی مثل کریم بنزما را دراختیار دارد و از دید کارشناسان یک مدعی برای حضو در نیمه نهایی است.
گواردیولا نباید برابر لیون فرانسه محتاطانه کار کند در واقع احتیاط بارسلونا کلید موفقیت لیون خواهد بود.

آرسنال - رم
آرسنال خود را در فینال زودرس لیگ قهرمانان اروپا برابر رم ایتالیا می بیند.
شاگردان آرسن ونگر برای گذر از سد بزرگ رم باید بدانند که رم تیم مشرف بر حساب و کتاب های اروپایی نیست. آنها اگر انگیزه داشته باشند با شکوهند اما اگر انسجام خود را از دست داده باشند تا حد یک حریف تمرینی تنزل پیدا می کنند.
رمی ها خیلی تلاش می کنند تا مهاجم خود یعنی توتی را به این میدان برسانند توتی در واقع برای رم حتی در حد یک مجسمه بی جان هم با ارزش است و یک وزنه روحی بسیار بزرگ محسوب می شود.
آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا بسیار متفاوت عمل می کند سرعت تیمی آرسنال متغیر است و ونگر این سرعت را در 4 بخش مساوی از 90 دقیقه بازی تقسیم می کند.
خیلی ها این بازی را غیر قابل پیش بینی ترین بازی توصیف کرده اند.

اینترمیلان - منچستر یونایتد
جدال اندیشه ها میان مورینیو و فرگوسن حادثه کوچکی نیست. مورینیو با چلسی چنین شطرنجی را تجربه کرده و سه شنبه شب در حالی مردانش را برابر شیاطین سرخ بریتانیا آرایش می دهد که اقتدار به ثبت رسیده تیمش در کالچو را به رخ حریف می کشد.
منچستر هم بازیکنان با روحیه خود را به جوزپه مئاتزا می فرستد و شاید به هیمن دلیل بشود این دیدار را فینال زودرس لیگ قهرمانان اروپا تلقی کرد. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد