فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

وینگادا: موقعیت‌های صد در صد را برابر استقلال از دست دادیم


دنیای فوتبال: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چند فرصت صد در صد گلزنی را به راحتی از دست دادیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، نلو وینگادا پس از تساوی یک بر یک تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: پس از آنکه گل اول را از استقلال دریافت کردیم حملات زیادی داشتیم اما در جریان مسابقه پرسپولیس چند موقعیت صد در صد گلزنی را از دست داد.
وی افزود: در برابر استقلال برای رسیدن به پیروزی از هیچ کوششی دریغ نکردیم اما بازیکنان ما باید یاد بگیرند که تا آخرین لحظه مسابقه نتیجه امکان دارد تغییر کند پس از آنکه از استقلال گل خوردیم چند بار ریسک کردیم اما معتقدم این دیدار حساس در کمال جوانمردی برگزار شد.
وینگادا خاطرنشان کرد: دربی ایرانی حساسیت خاص خود را داشت اما نتیجه عادلانه بود. اگر چه ما به فکر پیروزی بودیم اما من به تازگی به جمع سرخ‌پوشان اضافه شده‌ام و در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. قبل از دربی ساعت‌ها با پیروانی در مورد این مسابقه صحبت کردم و این تیمی که امروز وارد زمین شد حاصل تفکرات کل کادر فنی بود.
وینگادا گفت: ‌اگر من نمی خواستم در ترکیب دخالت داشته باشم صبر می‌کردم و بعد از دربی به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه می‌شدم. به هر حال از عملکرد بازیکنان راضی هستم چون بعد از عقب افتادن پرسپولیس خیلی خوب و با انگیزه به سوی دروازه حریف پیش رفتم.
این مربی پرتغالی اظهار داشت: در دقایق پایانی؛ بازی در اختیار ما بود و تعویض‌هایمان نیز تاثیرات مثبتی به همراه داشت.
وی در مورد آینده پرسپولیس گفت: من جادوگر نیستم که بخواهم آینده را پیش‌بینی کنم. به همین دلیل به مسولان پرسپولیس قولی نداده ام اما به عنوان سرمربی تاکید می‌کنم ما تا آخرین لحظه به تلاشمان ادامه می‌دهیم.
وی با اشاره به عملکرد تیم داوری خاطرنشان کرد: محسن ترکی به خوبی بازی را قضاوت کرد اما باید همه بدانند داور نیز مانند بازیکنان، مربیان و هر فرد دیگری اشتباه می‌کند اما داوری ایرانی خیلی خوب قضاوت کرد.
وی راجع به اعتراض رحمان رضایی هنگام تعویض شدن از میدان مسابقه پاسخ داد: رحمان بعد از تعویض هیچ کار بدی انجام نداد بلکه برای لحظاتی برای آب خوردن به بیرون از زمین رفت و برگشت.
وینگادا عنوان کرد: امروز پرسپولیس در خط دفاع عملکرد خوبی داشت. استقلال هم نشان داد که چرا تا حالا صدرنشین لیگ برتر ایران است. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
بهروز رها سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 07:59 http://behroozraha.blogfa.com

افسوس که لنگی ها این بار هم با حماقت علی زاده لنگی از دست آبی ها در رفتن

ولی حالا حالاها باید بدوند تا به سایه استقلال در صدر برسن

دریا سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 12:59 http://www.daryaadel.blogsky.com

سلام دوست عزیز.
-----
تا به کی عمر که بی پایان است؟

از تو ای زندگی محنت بار

به خدا سیر شدم، سیر شدم
-----
منتظر حضور سبزتان هستم.

موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد