فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نیکبخت واحدی: برای هواداران استقلال واقعا متاسفم


دنیای فوتبال: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای هواداران استقلال که امروز 90 دقیقه به من بی احترامی کردند واقعا متاسف هستم.

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا نیکبخت واحدی پس از تساوی یک بر یک تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: از قبل از شروع مسابقه تا آخرین لحظه هواداران استقلال علیه من فحاشی کردند. واقعا من برای آنها متاسفم که به بازیکنان حریف بی احترامی ‌می‌کنند.
وی افزود: برخی از هواداران استقلال و لیدر‌ها برای فحاشی علیه من خط می‌گیرند. امروز همه شاهد بودند 90 دقیقه بدترین بی احترامی‌ها به من شد. در حالی که زمان حضور در استقلال چنین افرادی در باشگاه فعال نبودند. بر خلاف این عده که فحاشی می کنند شماری از هواداران هستند که من بیرون از ورزشگاه درس‌های زیادی از آنها یاد می‌گیرم.
نیکبخت خاطر نشان کرد: استقلال فقط 2 موقعیت گلزنی داشت که یکی از آنها را به گل تبدیل کرد. البته زیبایی فوتبال همین است؛ یک تیم در دقیقه 60 گل می خورد و در دقیقه 92 آن را جبران می کند.
وی در مورد عملکردش در دربی و برخی انتقاد‌ها خاطرنشان کرد: در هر مسابقه تلاش خود را برای گلزنی انجام می‌‌دهم اگر چه در چند بازی اخیر توقعات از من بالا رفته چون گلزن دوم پرسپولیس هستم. در همین دربی 3 نفر از بازیکنان استقلال مرا گرفته بودند. با این شرایط به عنوان یک مهاجم چه کاری می‌توانستم انجام بدهم.
وی با اشاره به عملکرد داور ایرانی اظهار داشت: به کمیته داوران تبریک می گویم چون محسن ترکی قضاوت خوبی از خود به نمایش گذاشت و کارت زردی که به من داد به درستی آن تصمیم را گرفت.  

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
دریا سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 13:00 http://www.daryaadel.blogsky.com

سلام.

راستی این همه اطلاعات ورزشی در مورد فوتبال رو از کجا میارید.

واقعا که نابغه هستید.

انعکاس آب چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 17:00 http://www.enekaseab.blogsky.com

جدا چقدر بده آدم اینقدر رو چجیزی تعصب بیجا داشته باشه..مگه نه؟
مردم آدمهای بردبار را با ادب می دانند حال آنکه بردباری سنجشی درست نیست ! باید ادب آدمها را در آزمون ها سنجید و نه در سکوتها ... ارد بزرگ
به روزم و منتظر حضور شما..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد