فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

رضایی: قدرت پرسپولیس را به استقلالی‌ها نشان دادیم


دنیای فوتبال: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نشان دادیم که پرسپولیس مانند سایر حریفان تیم دست و پا بسته ای نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس رحمان رضایی پس از تساوی در دربی 66 گفت: بازی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم و نشان دادیم بر خلاف تیم‌های که هفته های گذشته استقلال به آنها 5 گل می‌زد ما تیم دست و پا بسته ای نیستیم.
وی درباره تعویضش و بروز مسائل حاشیه‌ای عنوان کرد: من هیچ مشکلی با وینگادا نداشتم. هنگامی که تعویض شدم برای آب خوردن بیرون رفتم و دوباره به نیمکت بازگشتم. خواهش می‌کنم در چنین شرایطی برایم حاشیه درست نکنید. وینگادا در آن لحظه مجبور بود که من را تعویض کند و خوشحالم که با تصمیم کادر فنی پرسپولیس در دقایق پایانی به نتیجه تساوی رسید.
رضایی درباره شانس پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برترعنوان کرد: سخت است که بخواهیم آینده را پیش بینی کنیم اما امیدوارم با زحمات بازیکنان نتایج بهتری را در ادامه مسابقات کسب کنیم. 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد