فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قلعه‌نویی: این تساوی ربطی به شعارهای هواداران نداشت


دنیای فوتبال: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر اشتباه علیزاده نبود این تساوی که علیه آن شعار داده شد به دست نمی‌آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی در جمع خبرنگاران درباره اینکه پیش از دربی در مصاحبه‌ای اعلام کرده که امیدوار است مسائل دیگری در نتیجه دربی تاثیرگذار نباشد، اظهار داشت: من در مصاحبه قبل از بازی خود عرض کرده بودم امیدوارم قابلیت‌های فنی نتیجه بازی را تعیین کند.
وی افزود: من هم همان ذهنیت خبرنگاران و مردمی که روی سکوها شعار دادند را داشتم و این مصاحبه را انجام دادم تا اگر عواملی می‌خواهند تاثیرگذار باشند جلوگیری کرده باشم.
قلعه‌نویی با بیان اینکه اگر علیزاده آن اشتباه بچه‌گانه نمی‌کرد این مسایل پیش نمی آمد؛ تاکید کرد: اگر آن اشتباه نبود و سیاوش اکبرپور دو موقعیت خود را گل می‌کرد این بازی مساوی نمی‌شد و چنین ذهنیت‌هایی هم به وجود نمی‌آمد که قرار است بازی مساوی تمام شود.
وی در باره اینکه چرا دربی‌های اخیر استقلال و پرسپولیس مساوی تمام می‌شود، عنوان کرد: ما گل بچه‌گانه‌ای خوردیم. هیچ مربی نمی‌تواند پیش‌بینی کند بازیکنی که به زمین می‌فرستد مرتکب چنین اشتباهی می‌شود. ما دو موقعیت صد در صد گل داشتیم که اگر سیاوش آنها را گل می‌کرد برنده بازی بودیم.
قلعه‌نویی در باره جریان بازی تصریح کرد: پرسپولیس نیمه دوم با سیستم 3-4-2-1 بازی کرد ضعف‌های این سیستم را شناختیم و بین دو نیمه نکاتی را به بازیکنان گوشزد کردیم و به گل هم رسیدیم.
سرمربی آبی‌پوشان تاکید کرد: بعد از زدن گل نبض بازی در دست ما بود هر چند مالکیت توپ در اختیار پرسپولیس بود. در واقع برنده بازی ما بودیم به خاطر اینکه ما 9 امتیاز اختلاف داریم و دو هدف هم داشتیم . اول اینکه نبازیم و دوم اینکه امتیاز بگیریم که مورد دوم اتفاق افتاد.
قلعه‌نویی با بیان اینکه از بازیکنان خود ممنون است ادامه داد: بازی در سطح بالایی انجام شد. بعد از به ثمر رسیدن گل برای پرسپولیس تله‌گذاری کردیم. به برهانی گفتم پشت سر علیرضا محمد قرار گیرد که ما به گل برسیم.
وی اظهار داشت: پرسپولیس در ادامه این بازی وقتی که یک مدافع کم کرد باز به برهانی گفتم به وسط بیاید تا بتوانیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. هنوز متعجبم که چرا سیاوش آن دو توپ را گل نکرد. به اندازه‌ای که از او گله دارم از علیزاده ندارم.
سرمربی استقلال درباره داوری دربی عنوان کرد:‌ به تیم داوری تبریگ می گویم. محسن ترکی به همه صحنه‌ها نزدیک بود اما به دو مورد شک دارم؛ اول اینکه در صحنه‌ای که حقیقی روی برهانی خطا کرد باید اخراج می‌شد و دوم اینکه علیزاده در رختکن گفت قبل از خطای هند او را هل دادند. اما در مجموع تیم داوری از این مسابقه سربلند بیرون آمد.
قلعه‌نویی درباره علیزاده که یک بار هم مقابل سپاهان چنین اشتباهی را مرتکب شده بود گفت:‌ همه بازیکنان دنیا اشتباه می‌کنند علیزاده هم یکی مثل آنها. ما او را به بازی آوردیم تا از توپ‌های بلند پرسپولیس با ضربه سر استفاده کند و یا اگر اوت گرفتیم سرعت بازی را بگیرد.
سرمربی آبی‌پوشان درباره روند استقلال تصریح کرد: لیگ هر هفته حساس‌تر می‌شود وتیم‌ها به صورت شطرنج‌گونه جلو می‌رود. کادر فنی هم باید تمام حرکات حریف را درنظر گیرد. از فردا برای بازی با مقاومت آماده می‌شویم و مترصد گرفتن سه امتیاز هستیم. امروز هم می‌توانستیم ببریم اما در ضربه آخر بی‌دقت بودیم.
وی درباره توهین هواداران استقلال اظهار داشت: ما تمدن 9 هزار ساله داریم و همیشه بحث پهلوانی در ورزش ما مطرح بوده است. از تماشاگران خواستم احساسی برخورد نکنند و خوشحالم آنها به حرفم گوش دادند.
قلعه‌نویی در باره بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی که به تساوی یک بر یک انجامید؛ عنوان کرد: ‌اجازه دهید راجع به این بازی حرفی نزنم. موقعی که من همراه تیم ملی از مالزی برگشتم همه سر ما ریختند انگار که جنایت کردیم.
وی افزود: مثلا بهرام شفیع‌ در برنامه ورزش و مردم هر هفته یک کارشناس دعوت می‌کرد تا من را بکوبد.معتقدم در آن بازی که تیم ملی مقابل کره در مالزی انجام داد 57 درصد توپ در دست ما بود و حتی شانس گل‌های ما آن آنها بیشتر بود.
قلعه‌نویی ادامه داد: ما در المپیک هم خوب نتیجه نگرفتیم ولی آن رفتار با مربیان نشد که با من شد. هنگامی که با تیم ملی از مالزی برمی‌گشتیم تیم اول آسیا بودیم. دو گروه سیاسی به جان هم افتاده بودند اما چیزی را که تا به حال فاش نکرده بودند را می گویم.
سرمربی استقلال تصریح کرد: یک ماه قبل از اعزام به مالزی قرارداد بنده با فدراسیون تمام شده بود. هیچکس در تاریخ فوتبال ایران این کار را نکرده بود که من کردم. آقای هاشمی به عنوان سرپرست فدراسیون بودند و همه گفتند قراردادت را تمدید نکردی به مالزی نرو. اما گفتم به خاطر خدا و مردم می‌روم و فوقش حذف می‌شویم اما دینم را به مردم ادا کرده‌ام. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد