فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

شش دلیل برای اینکه استقلال داربی را می‌برد .


دنیای فوتبال:شش دلیل برای اینکه استقلال داربی را می‌برد . 

 توان بدنی فوق‌العاده
چراتیم‌های ژنرال همیشه از لحاظ بدنی آماده هستند؟ این را بدنسازان حرفه‌ای می‌توانند پاسخ دهند. اما استقلال امیر در لیگ هشتم تا سر حد توان می‌دود و می‌جنگد و به هیچ حریفی از لحاظ درگیری‌های فیزیکی و جنگ‌های میانه میدان باج و خراج نمی‌دهد.

 سربازان ژنرال آنقدر خوب پرس می‌کنند که همه انگشت به دهان مانده اند. به آمار گل‌های آنها در 15 دقیقه اول و آخرهربازی نگاه کنید. پرسپولیس در این مسئله چه چیزی برای عرضه دارد؟ تقریبا هیچ... به نیکبخت‌واحدی دقت کنید. می‌گویند او قبل از ورود به زمین شکم بند یا همان گن لاغری می‌بندد.
 همدیگر را می‌شناسند
ناکامی‌های اول فصل استقلال را به یاد می‌آورید؟امیر قلعه نویی حالا ترکیب ایده آلش را پیدا کرده است.ترکیبی که کارشناسان عقیده دارند می‌تواند به تیم ملی هم کمک کند.  وحید طالب لو، خسرو حیدری،بیژن کوشکی، پیروز قربانی، هادی شکوری، حسین کاظمی، مجتبی جباری، فابیو جان واریو، مهدی امیرآبادی،سیاوش اکبرپور و آرش برهانی نفراتی هستند که می‌توانند آچارفرانسه علی دایی هم باشند.آنها به هماهنگی لازم رسیده اند و همدیگر را به خوبی می‌شناسند. درک متقابل آنها از هم باعث شده استقلال بهترین استقلال 10 سال اخیر و به زعم برخی کارشناسان بهترین استقلال تاریخ باشد.
 یک تیم دیگر روی نیمکتاستقلال را با پرسپولیس مقایسه کنید. استقلال نسبت به رقیبش کم مهره‌تر است، اما  بازیکنانی چون فرهاد مجیدی، پژمان منتظری، بیژن کوشکی، مهدی امیرآبادی، هاشم بیگ‌زاده، یدالله اکبری، میثم منیعی، ابراهیم تقی‌پور، مهرداد پولادی، علیرضا عباسفرد و علی علیزاده می‌توانند امیر قلعه‌نویی را قلقلک بدهند که از آنها تیم دیگری روی نیمکت بسازد. آنها با هم رقابت می‌کنند که به ترکیب اصلی راه پیدا کنند و این راه پویایی استقلال است.آیا چنین جوی در اردوی سرخ‌ها وجود دارد؟
سربازان ژنرال  بی‌محابا حمله می‌کنندجلال چراغپور بی‌خود نمی‌گوید سیستم استقلال 2-5-3 مدرن است.نگاه کنید به عملکرد خسرو حیدری پیستون سمت راست استقلال و پیستون‌های چپ یعنی بازیکنانی مثل بیگ‌زاده، امیرآبادی و منیعی که برای بازی کردن در سمت چپ له له می‌زنند. پیروز قربانی و حتی هادی شکوری همیشه در حملات سربازان ژنرال حضور دارند. آمار جالب و بالای گل‌های کاظمی و قربانی و پاس گل‌های جادویی خسرو حیدری نشان می‌دهد سربازان جان بر کف ژنرال همه با هم حمله می‌کنند و قلعه‌های توری حریفان را بارها و بارها تصرف می‌کنند. حریفان مستاصل از این شیوه بازی  در کنجی از زمین دفاع می‌کنند تا قلعه‌های توری شان بیشتر از اینها تصرف نشود.
 خط مقدم رویاییآرش کمانگیر استقلال زنده شده، او دیگر جان کسی را به لب نمی‌رساند. به همرزمان کناری‌اش نگاه کنید. سیاوش اکبرپور، علیرضا عباسفرد و فرهاد مجیدی کمان داران دیگری هستند که هرگاه به زمین آمده‌اند، گره‌گشا بوده‌اند. حسین کاظمی هافبک دفاعی بی‌نظیر فوتبال ایران و پیروز قربانی  گلزن‌ترین مدافع لیگ، خط مقدم استقلال را رویایی کرده اند. آنها در داربی آس‌های ژنرال هستند. 

 

منبع:روزنامه دنیای فوتبال 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد