فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مهرداد اولادی : دربی ۶۶ از آن پرسپولیس است.

مهرداد اولادی : دربی ۶۶ از آن پرسپولیس است. 

دنیای فوتبال:به ۲ ۳، سال قبل بازمی گردیم. زمانی که پرسپولیس با مصطفی دنیزلی، سرمربی ترک تبارش با ۱۰ ، ۱۲ امتیاز فاصله در جدول رده بندی، در دربی به مصاف حریف سنتی خود رفت تا یک روز خاطره انگیز برای پرسپولیسی ها رقم بخورد. روزی که یک برد شیرین و دلچسب در کارنامه سرخ های پایتخت به ثبت رسید.

شاید فراموش نکرده باشید آن روز چه اتفاقی رخ داد؛ پرسپولیس - استقلال تا حول و حوش دقیقه ۷۰- ۷۵ با تساوی یک بر یک کار خود را در زمین پی گرفته بودند که سرمربی ترک تبار سرخ ها با یک اشاره از بازیکن جوان و شماره ۳۳ خود خواست زمین برود و نشان دهد ذخیره طلایی پرسپولیس است. هنوز دقایقی از حضور آن مهاجم جوان نگذشته بود که استادیوم آزادی منفجر شد و پرچم های سرخ بر فراز دستان سرخ دوستان به اهتزاز درآمد و یک پشتک درست و حسابی...! حدستان کاملاً درست است. صحبت از مهرداد اولادی است. مهاجمی که ۲ فصلی است پیراهن سبز الشباب را بر تن دارد اما هنوز هم که هنوز است آن خاطره شیرین و فراموش نشدنی را بارها با خود مرور می کند و به یاد می آورد چطور نام خود را در بین مردان گلزن تاریخ دربی به ثبت رساند.
•••
• با پایان تعطیلات، استارت دوباره ای در لیگ امارات داشتید؟
- بله. ما هفته پیش با الاهلی بازی داشتیم که من به دلیل ۳ اخطاره بودن نتوانستم برای الشباب به میدان بروم. این هفته هم روز یکشنبه باید در یک دیدار حساس و مهم در زمین الشعب مقابل این تیم قرار بگیرم.
• حساسیت این دیدار به خاطر شرایط امتیازی تان در جدول رده بندی است؟
- دقیقاً با این مساله ارتباط دارد. درست است که فاصله امتیازات تیم ها در لیگ امارات بسیار کم است و یک برد یا یک باخت در بالا و پایین شدن تیم ها خیلی مهم است اما وضعیت فعلی ما در جدول چندان مناسب نیست. تیم ما نیم فصل خوبی نداشت و هم اکنون در رتبه دهم جدول هستیم و الشعب هم با فاصله امتیازی کمی که با تیم ما دارد یازدهم است. به همین خاطر امتیازات کامل این دیدار خیلی مهم است و به نوعی می توان گفت دوئل قعرنشینان جدول را شاهد خواهیم بود و به قول معروف یک جنگ تمام عیار را شاهد هستیم. جنگی که امیدوارم در نهایت به نفع ما تمام شود.
•امسال حداقل در نیم فصل اول آن طور که باید و شاید نتوانستی در خدمت الشباب باشی؟
- مصدومیتی که با آن دست به گریبان شدم مرا عقب انداخت اما خدا را شکر در حال حاضر هیچ مشکلی ندارم و در تلاشم بتوانم در نیم فصل دوم جبران مافات کرده و عملکرد قابل قبول تری نسبت به نیم فصل اول از خود به نمایش بگذارم. البته فکر می کنم ۴ گل و ۲ پاس گل با وجود مشکلاتی که با آن دست به گریبان بودم آمار بدی برایم نباشد. به هر صورت حالا ۱۰ ، ۱۲ بازی به پایان فصل مانده و امیدوارم بتوانم عملکردم را در نیم فصل دوم بهبود بخشم و جایگاه خوبی را برای تیم خود به دست بیاورم. به هر حال تمام تلاشم این است که بتوانم مهره مثمرثمری برای تیمم باشم.
• برویم سراغ اتفاقات حال حاضر فوتبال ایران. دوباره در آستانه دربی قرار داریم و هیجان این دیدار سنتی.
- دربی برای مردم فوتبالدوست ایران همیشه از هیجان خاصی برخوردار بوده است. مساله ای که در اینجا مطرح می شود این است که این بازی خاص ربطی به شرایط ۲ تیم در جدول رده بندی ندارد و به نوعی بازی روحیه است. هر تیمی بتواند در این دیدار با روحیه و بدون تحت تاثیر فضا قرار گرفتن توپ را در زمین به گردش درآورد، قطعاً برنده دربی خواهد بود.
• گلزنی در این بازی هم طعم ویژه ای دارد.
- قطعاً همین طور است که می گویید. من این تجربه را دارم و فکر می کنم یکی از به یاد ماندنی ترین روز های زندگی ام روزی بود که توانستم مقابل آن همه هوادار با گلزنی ام موجب پیروزی پرسپولیس شوم. واقعاً آن روز را فراموش نمی کنم.
• پیش بینی ات از دربی ۶۶ چیست؟
- پیش بینی کردن کار سختی است اما از ته قلب آرزو می کنم پرسپولیس برنده دربی باشد چون از صمیم قلب این تیم را دوست دارم و برایش آرزوی بهترین ها را دارم.
• به عنوان سوال آخر، شنیده ام پرسپولیسی ها از هم اکنون برایت پیغام فرستاده اند تا سال آینده به تیم سابقت باز گردی؟
- همان طور که بارها گفته ام من تمام موفقیت هایم را مدیون پرسپولیس هستم و هر زمان هر کاری از دستم برآید برای تیم محبوبم انجام می دهم. البته هیچ کس در این مورد به صورت مستقیم با من صحبت نکرده و مدیر برنامه هایم بهتر در جریان اتفاقات است. ضمن اینکه در امارات هم با یکی، دو پیشنهاد جدید روبرو شده ام که فعلاً جواب خاصی به آنها نداده ام و همه چیز را به پایان فصل موکول کرده ام. اگر شرایط فراهم باشد حاضرم دوباره برای پرسپولیس توپ بزنم.  

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد