فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

روانخواه: من محبوب تر از خلیلی هستم.

روانخواه: من محبوب تر از خلیلی هستم.
دنیای فوتبال:با گلزنی در دربی می توان یک شبه ره صد ساله را رفت.هافبک فیروزآبادی استقلال فصل گذشته این تجربه را در دور رفت و برگشت پیدا کرد تا همین، دلیل سوگلی شدن وی نزد هواداران آبی شود. امیدرضا روانخواه بی تاب بازی در دربی است.

• گلزنی در دربی چه مزه ای دارد؟
- همیشه گلزنی طعم شیرینی را دارد اما به هر حال گل زدن در بازی های حساس شیرین تر از هر گلی است.
• وقتی برای اولین بار در دربی گل زدی، چه احساسی داشتی؟
- آدم احساساتی نیستم. نه اینکه بخواهم بگویم هیچ احساسی نداشتم ولی در کل شادی طبیعی بعد از گل داشتم.
• باوجود سن کمی که داشتی در دربی ۲ بار گل زدی. چگونه توانستی با جو ورزشگاه کنار بیایی؟
- من به جو استادیوم زیاد فکر نمی کردم. فقط می دانستم که برای تماشاگران این بازی خیلی ارزشمند است به همین دلیل برای گلزنی در دربی تمام تلاشم را انجام دادم.
• اصلاً فکر می کردی که بتوانی به پرسپولیس گل بزنی؟
- تا قبل از دربی شرایط خوبی نداشتم. مثل همه بازیکنان استقلال آن زمان از من انتقاد می شد. می دانستم که اگر گل بزنم همه ناکامی هایمان از یاد می رود. خوشبختانه لطف خدا شامل حال من شد تا این تجربه را پیدا کنم.
• گلزنی در دربی باعث محبوبیت ات نزد هواداران شد؟
- بله، این مساله خیلی تاثیرگذار بود. از آن به بعد در خیابان هواداران استقلال نسبت به من ابراز محبت کردند.
• این دربی را چطور پیش بینی می کنی؟
- دربی را هیچ وقت نمی توان پیش بینی کرد. نمی توان گفت کدام تیم شانس پیروزی را دارد. ما واقعاً کار سختی را پیش رو داریم اما من به پیروزی استقلال در این بازی خیلی امیدوار هستم.
• شرایط کدام تیم در حال حاضر بهتر است؟
- خوشبختانه شرایط استقلال خیلی خوب است ولی باید بپذیریم که دربی شرایط خاص خودش را دارد. ما در ۲ بازی گذشته از حریفمان پیش بودیم اما در نهایت بازی به تساوی کشیده شد، بنابراین نمی توانیم بگوییم حتماً ما برنده این بازی هستیم.
• اینکه می گویند در دربی تیم ضعیف تر پیروز میدان است را قبول داری؟
- نه اصلاً قبول ندارم، چون بازی دربی متمایز از سایر بازی هاست. هر تیمی که بهتر از فرصت ها استفاده کند پیروز این میدان است.
• مصدومیتت باعث شد این دربی را از دست بدهی. چقدر دوست داشتی در این بازی به میدان بروی؟
- چون دوران مداوایم باید ۶ ماه به طول انجامد فرصت به میدان رفتن در این بازی را پیدا نمی کنم. ۵ روز کم دارم تا با تشخیص دکتر نوروزی مجوز بازی کردن را دریافت نکنم اما باز هم باید دید شرایط چطور است.
• چرا اینقدر دوست داری در دربی بازی کنی؟
- بازی در دربی آرزوی هر بازیکنی است. دوست نداشتم این دیدار را از دست بدهم. الان هم امیدوار هستم که حتی برای دقایقی اندک در این بازی به میدان بروم.
• اگر در دربی بازی می کردی، می توانستی به پرسپولیس گل بزنی؟
- نمی توانم بگویم حتماً گل می زدم اما مطمئنم که یکی از بهترین بازی هایم را انجام می دادم.
• ۲ بار تجربه گلزنی به پرسپولیس را داری، دوست نداری در این زمینه رکوردشکنی کنی؟
- به فکر رکورد نیستم. اگر فرصت گلزنی به پرسپولیس برایم پیش بیاید حتما از این فرصت استفاده می کنم.
• رمز پیروزی در این بازی چه می تواند باشد؟
- بازیکنان داخل زمین بیشترین تاثیر را در رقم خوردن نتیجه بازی دارند. تیمی برنده این بازی است که بازیکنانش تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار نگیرند.
• قلعه نویی به عنوان سرمربی استقلال رکورددار شکست ناپذیری مقابل پرسپولیس است. این مساله چقدر می تواند روی روحیه بازیکنان تیم تاثیرگذار باشد؟
- تجربه امیرخان می تواند خیلی به تیم کمک کند. او می داند که چگونه در دربی با بازیکنانش حرف بزند. من فکر می کنم تاثیرگذارترین فرد در رقم خوردن نتیجه دربی قلعه نویی است.
• قبل از دربی، با بازیکنان پرسپولیس کری می خوانی؟
- من زیاد اهل کری خواندن نیستم.
• قبل از گلزنی به پرسپولیسی ها به تو القا شده بود که گل می زنی؟
- در دور رفت نه اما در بازی برگشت فکر می کردم که باز هم بتوانم به قرمزها گل بزنم.
• فکر می کنی چرا در دربی تعداد تماشاگران پرسپولیس خیلی بیشتر از استقلال است؟
- فکر می کنم این مساله به شرایط سنی هواداران پرسپولیس برمی گردد چون آنها کم سن وسال تر هستند بیشتر به استادیوم می روند.
• فکر می کنی کدام یک از بازیکنان در دربی گل بزنند؟
- نمی توان پیش بینی کرد. بازیکنی در دربی گل می زند که از فرصت های به وجود آمده به خوبی استفاده کند. حال فرقی نمی کند این فرد چه کسی باشد.
• تو و محسن خلیلی فصل گذشته در دور رفت و برگشت تجربه گلزنی در دربی را پیدا کردید، با این اوصاف فکر می کنی روانخواه کار بزرگی انجام داد یا خلیلی؟
- محسن از دوستان خوب من است و من برای او آرزوی موفقیت دارم اما با توجه به شرایط فصل گذشته استقلال فکر می کنم کار بزرگ را من کردم.
• پس حتماً روانخواه در نزد هواداران استقلال محبوب تر از خلیلی در نزد هواداران پرسپولیس است؟
- فکر می کنم چنین باشد. چرا که من زمانی به پرسپولیس گل زدم که استقلال در بدترین شرایط قرار داشت اما خلیلی گلزن تیمی بود که در صدر جدول به سر می برد.
• در آخر، نتیجه بازی را پیش بینی کن؟
- آرزو می کنم استقلال برنده این بازی باشد. فکر می کنم ما با نتیجه ۳ بر یک پیروز این میدان باشیم. 

 

                          لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد