فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال/التهاب شصت و ششم


دنیای فوتبال: هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال در شرایطی برگزار می‌شود که همه چیز تحت تاثیر دربی پایتخت قرار دارد.

دو تیم پرسپولیس و استقلال روز جمعه در دیداری حساس به مصاف هم می‌روند.
با این حال در این هفته مسابقات دیگری هم برگزار می‌شود که در نوع خود جالب توجه است.
هفته بیست و ششم را می‌توان هفته دربی‌ها نامید. علاوه بر دربی تهران‌ در شیراز و اهواز دو تیم همشهری به مصاف هم می‌روند.
نگاهی به بازی‌های این هفته نشان می‌دهد که آخر هفته خوبی در انتظار فوتبال‌دوستان است.

*برق- مقاومت سپاسی
در چند سال اخیر دربی شیراز بازی خوبی از آب در نیامده است. با این حال بازی فردا برای هر دو تیم حساس است. برق با فرشاد پیوس نه تنها از بحران خارج نشد بلکه 2 باخت متوالی را تجربه کرد تا نماینده شیراز جزء نامردهای سقوط باقی بماند. مقاومت هم با غلامحسین پیروانی به دنبال رسیدن به رتبه‌های بالای جدول است.

*ملوان - پاس همدان
دو تیم همسایه جدول رده‌بندی در انزلی به مصاف یکدیگر می‌روند. ملوان در جایگاه سیزدهم قرارداد و پاس در رتبه چهاردهم. وینگو بگوویچ این روزها حال و روز خوبی ندارد. با این حال به نظر می‌رسد وی هر نتیجه‌ای که بگیرد تا پایان فصل در پاس باقی خواهد ماند. شاگردان احمدزاده پس از شکست برابر سایپا به دنبال یک پیروزی خانگی هستند.

*استقلال اهواز - فولاد خوزستان
دربی خوزستان همیشه برای هواداران از اهمیت خاصی برخوردار است. از استقلال اهواز خبرهای خوبی به گوش نمی‌رسد. میثاقیان می‌داند که پیروزی در این بازی به این حرف و حدیث‌ها خاتمه خواهد داد. فولاد اما با مجید جلالی روند مناسبی را در پیش گرفته و برای رسیدن به رتبه‌های بالاتر در نظر دارد این روند را ادامه دهد.

*پیکان- پیام مشهد
تیم بحران زده پیام در قزوین میهمان پیکان است. پیام هم اکنون در رتبه هفدهم جدول قرار دارد و برای فرار از سقوط باید در خارج از خانه هم امتیاز بگیرد. این کار البته آسان نیست چرا که پیکان در خانه تیم خطرناکی نشان داده است.

ابومسلم - مس
پرویز مظلومی که فصل گذشته با ابومسلم نتایج خوبی کسب کرده بود، فردا مقابل تیم سابقش قرار می گیرد. بازگشت او به مشهد می‌تواند جالب توجه باشد. ابومسلم پس از 4 پیروزی هفته گذشته، شکست خورد تا حنطه ‌با هوشیاری بیشتری کار را دنبال کند.

*صبای قم- داماش گیلان
صبا برای تثبیت جایگاهش در جدول چار‌ه‌ای جز شکست داماش ندارد. نماینده گیلان این روزها در شرایط خوبی به سر نمی‌برد. مسئولان داماش در چند وقت اخیر علیه داوری موضع گرفته‌اند. آیا فردا هم باید منتظر این ماجرا باشیم؟

*سایپا - ذوب آهن
دیدار سایپا و ذوب آهن می‌تواند یکی از مسابقات دیدنی این هفته باشد. سایپا با مایلی کهن اوج گرفته و به هیچ وجه نمی‌خواهد به ذوب آهن باج دهد. تیم دوم جدول هم با هدایت ابراهیم زاده برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نیفتد، به دنبال 3 امتیاز است. همه اینها باعث می‌شود انتظار یک بازی دیدنی را داشته باشیم.

*سپاهان- راه‌آهن
سپاهان با فرهاد کاظمی روزهای خوبی را تجربه نمی‌کند. کاظمی نتوانسته در سپاهان نتایج خوبی کسب کند. راه‌آهن هم پس از شکست سنگین برابر استقلال به اصفهان می‌رود و امیدوار است با دست پر میدان را ترک کند.

*استقلال تهران- پرسپولیس
اوج دیدارهای هفته بیست و ششم دربی تهران است. پرسپولیس و استقلال برای شصت و ششمین بار به مصاف یکدیگر می‌روند تا بار دیگر التهاب و هیجان در فوتبال ایران به اوج خود برسد. این دو تیم در شرایطی کاملا متفاوت قرار دارند. استقلال با امیر قلعه‌نویی فوق‌العاده نتیجه گرفته و مدعی اول قهرمانی است، اما پرسپولیس با حاشیه‌های مختلفی مواجه بوده است. وینگادا پرتغالی اولین حضور خود را روی نیمکت پرسپولیس تجربه می‌کند. مسئولان و هواداران این باشگاه امیدوارند خاطره آری هان یکبار دیگر تکرار شود.
آری هان هلندی تنها چند روز پس از حضور در پرسپولیس مقابل استقلال به نتیجه تساوی دست یافت، آنهم در شرایطی که اوضاع پرسپولیس مناسب بود.
روی کاغذ استقلال شرایط بهتری دارد و استقلالی‌ها امیدوار هستند با شکست پرسپولیس یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شوند.
اینکه پرسپولیس به خواسته‌اش می‌رسد یا استقلال موضوعی است که باید تا عصر روز جمعه منتظر آن بود.

*برنامه بازی‌های هفته بیست و ششم

پنج شنبه 24/11/87، ساعت 15
برق شیراز- مقاومت سپاسی شیراز، ورزشگاه حافظیه شیراز
پیکان قزوین - پیام مشهد، ورزشگاه شهید رجایی قزوین
ملوان انزلی - پاس همدان، ورزشگاه تختی انزلی
استقلال اهواز- فولاد خوزستان، ورزشگاه تختی اهواز

جمعه 25/11/87 ساعت 15
ابومسلم مشهد- مس کرمان، ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد
صبای قم - داماش گیلان، ورزشگاه یادگار امام(ره) قم
سایپا- ذوب آهن اصفهان، ورزشگاه انقلاب کرج
سپاهان- راه‌آهن، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

ساعت 14
استقلال تهران- پرسپولیس، ورزشگاه آزادی تهران 
 

 

                          لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد