فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پروین: هیچ کس نمی‌تواند نتیجه دربی را پیشگویی کند .


دنیای فوتبال: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با سابقه 20 بار حضور در دربی می گویم که هیچ کس نمی‌تواند نتیجه این بازی را پیشگویی کند .

علی پروین در گفت و گو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: مطمئنم اگر تنش‌ها در دربی کم شود، این بازی از لحاظ تاکتیکی در سطح بسیار بالایی برگزار خواهد شد.
وی افزود: ‌من سابقه حضور در 20 دربی را دارم. تجربه به من می‌گوید که هیچ کس نمی‌تواند این بازی را پیشگویی کند.
پروین ادامه داد: شرایط تیم‌ها در این بازی هیچ ربطی به وضعیت در جدول ندارد که ما بگوییم یک تیم صدر جدول است و یک تیم ته جدول. این بازی با همه بازی‌ها تفاوت دارد.
پروین در خصوص شرایط هواداران در این بازی گفت: هر کسی برود تیم خودش را تشویق کند. از اینکه به این و آن بی‌احترامی شود فوتبال ما ضرر می‌کند. پس بهتر است با تشویق‌های درست شاهد یک بازی جونمردانه باشیم.
وی درباره محمدپروین گفت: خوشحالم که محمد ویزای اسلواکی اش درست شد و به این کشور رفت. او کمی از تمرینات تیم خودش عقب بود و باید با انگیزه بالاتر در چند روز آینده به شرایط ایده‌آل برسد. امیدوارم محمد بتواند نماینده خوبی در فوتبال اروپا باشد. سعی می‌کنم بازی‌های او را دنبال کنم و به همین دلیل وقتی به اسلواکی رفت از او خواستم برنامه‌های بازی‌هایش را برای من بفرستد. 
 

 

                          لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد