فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نظرات بازیکنان تیم ملی ایران پس از تساوی با کره جنوبی

 
دنیای فوتبال:بازیکنان تیم ملی ایران پس از تساوی با کره جنوبی به اظهار نظر پرداختند:

 *باقری: تساوی برابر کره عادلانه بود . 

* عقیلی: ایران شانس اول صعود به جام جهانی است. 

*برهانی:به عنوان تیم اول به جام جهانی صعود می کنیم. 

*هاشمیان:با شکست کره خیلی از مشکلات حل می‌شد . 

*رحمتی: روی گلی که خوردم همه مقصر بودند . 

*نکونام: بازی سختی در سئول خواهیم داشت .

*هادی عقیلی پس از تساوی یک بر یک تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی اظهار داشت: امروز با تیم قدرتمندی بازی کردیم و تساوی نتیجه عادلانه ای بود.
مدافع سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا روی گل کره جنوبی مقصر بود یا خیر؛ گفت: در فوتبال همواره اشتباه وجود دارد و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم. هنگامی که بازیکن کره جنوبی ضربه آزاد را به سوی دروازه ما زد در برگشت برای دفع توپ اقدام کرد اما مهاجم کره زودتر به توپ رسید و توپ را به گل تبدیل کرد.
عقیلی گفت: در گروه b مرحله مقدماتی ما از مدعیان اصلی هستیم و بدون شک به جام جهانی صعود خواهیم کرد. 
 

*کریم باقری پس از تساوی یک بر یک برابر کره جنوبی در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: بازی خیلی سختی را امروز برگزار کردیم. همیشه بازی کردن مقابل کره جنوبی سخت است.
وی تاکید کرد: با توجه به روندی که در مسابقه حاکم شده بود به نظرم نتیجه تساوی عادلانه بود.
باقری درباره شانس ایران برای صعود به جام جهانی تصریح کرد: تا پایان مسابقات چند بازی مهم دیگر پیش رو داریم اما معتقدم ایران شانس زیادی برای صعود دارد.
وی افزود: در مسابقه بعدی اگر بتوانیم عربستان را در ورزشگاه آزادی شکست دهیم راهی جام جهانی 2010 خواهیم شد. 
 

* آرش برهانی پس از تساوی یک بر یک تیم ایران با کره جنوبی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی برابر کره به نمایش گذاشتیم. برخلاف حریف برای کسب سه امتیاز به میدان آمده بودیم اما در پایان بازی با تساوی تمام شد.
مهاجم تیم استقلال تاکید کرد: برای صعود به جام جهانی 2010 هنوز 4 بازی دیگر باقی مانده است. ما در صورت یک پیروزی خارج از خانه شرایط را بهبود خواهیم بخشید.
برهانی تاکید کرد: معتقدم تیم ملی ایران همچنان این شانس را دارد که به عنوان یک تیم اول راهی جام جهانی شود. قول می‌دهم تیم ملی به جام جهانی صعود خواهد کرد. 
 

* وحید هاشمیان پس از تساوی یک بر یک تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی در ورزشگاه آ‍زادی اظهار داشت: بازی خوبی را برابر کره جنوبی به نمایش گذاشتیم و در حالی که از حریف یک گل پیش بودیم اما در ادامه گل بدی را دریافت کردیم. اگر سه امتیاز را از کره جنوبی می‌گرفتیم بسیاری از مسائل برای صعودمان به جام جهانی 2010 حل می‌شد.
مهاجم تیم ملی خاطرنشان کرد: کره جنوبی جز تیم‌های پرقدرت آسیا است. ما امروز بازی خوبی برابر این حریف دیرینه به نمایش گذاشتیم و حقمان پیروزی بود. 

 

*  سید مهدی رحمتی پس از تساوی یک بر یک تیم ملی فوتبال ایران برابر کره جنوبی گفت: بازی را خوب شروع کردیم و در زمان مناسبی به گل رسیدیم اما متاسفانه در ادامه مسابقه گل تساوی را از روی یک ضربه ایستگاهی دریافت کردیم.
وی گفت: ‌همواره در یک مسابقه فوتبال روی گل‌های که یک تیم‌ دریافت می‌کند یک نفر نمی‌تواند عامل اصلی آن باشد. روی گلی که از کره خوردیم فقط من مقصر نبودم بلکه همه نفرات تقصیر داشتند.
وی خاطرنشان کرد: برای صعود به جام جهانی 4 مسابقه دیگر باید برگزار کنیم و همچنان شانس تیم‌ها در این گروه برای صعود به جام جهانی یکسان است. 
 

* جواد نکونام پس از تساوی یک بر یک تیم ملی ایران برابر کره جنوبی اظهار داشت: می توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم. ما کنترل میدان را در اختیار گرفته بوده ایم و برای رسیدن به گل برتری خیلی زحمت کشیده بودیم.
نکونام در مورد گلی که به ثمر رساند؛ تصریح کرد: روی ضربات ایستگاهی خیلی تمرین کرده بودم. این گل هرگز تصادفی به دست نیامد. کره جنوبی هم روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید. از دید من ایران مستحق پیروزی بود اما نباید کنترل میانه میدان را بعد از گلی که به ثمر رساندیم به حریف واگذار می کردیم.
نکونام در مورد شانس صعود تیم ملی ایران به جام 2010 گفت: نمی شود از هم اکنون در این مورد اظهار نظر کرد. کار ما در بازی برگشت خیلی سخت است و در سئول بازی دشواری را پیش رو خواهیم داشت. ما باید در بازی بعدی برابر عربستان به پیروزی برسیم.
بازیکن اساسونا افزود: تیم ایران با برنامه بازی کرد و تک تک دستورات تاکتیکی مربی را توانستیم به خوبی اجرا کنیم. از دید من ایران قدرت برتر این گروه است و نباید با این تساوی دلسرد یا خسته شویم. 

 

                          لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد