فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پس از تساوی با کره /دایی:اطمینان دارم به جام جهانی صعودمی کنیم.


دنیای فوتبال: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اطمینان دارم که به جام جهانی صعود می کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس علی دایی پس از تساوب یک بر یک با کره جنوبی در نشست خبری عنوان کرد: اگر دقت کنید هر دو تیم روی ضربات ایستگاهی به گل دست پیدا کردند. من این ضربات را شانسی را توصیف نمی کنم. ضربات ایستگاه مهارت می خواهد و ما هرگز از روی شانس به گل نرسیدیم. این نظر شما است که موقعیت زیادی روی دروازه حریف ایجاد نکردیم اما از دید من بازیکنان به خوبی تاکتیک مرا در زمین پیاده کردند.
دایی در پاسخ به این سئوال که چرا سیاوش اکبر پور و آرش برهانی زودتر وارد میدان نشدند اظهار داشت: من صلاح دانستم این گونه تعویض کنیم. من بهترین تاکتیک را انتخاب کردم. تک تک تعویض ها را به موقع انجام دادم.
وی در مورد سخنان سرمربی تیم ملی کره جنوبی بابت برتری تیم میهمان گفت: به نظر من بازی پایاپایی انجام دادیم. داور می توانست یک پنالتی به نفع ما بگیرد. من به سخنان ایشان احترام می گذارم اما کره جنوبی هرگز بهتر از ما بازی نکرد.
دایی در مورد شانس صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2010 افریقای جنوبی گفت: من اطمینان دارم که صعود می کنیم. شما از میزان اطمینان من بی خبر هستید. من با همه وجود مطمئن هستم که ایران به جام جهانی صعود می کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد تعویض مسعود شجاعی گفت: نظر خبرنگاران محترم است اما شجاعی درست لحظه ای تعویض شد که باید تعویض می شد. او در اساسونا بازی کرده بود و من احساس می کنم که کمی خسته بود و باید او را تعویض می کردم.
دایی در مورد وحید هاشمیان تصریح کرد: شما باید شرایط بازی را نگاه کنید. به نظر من وحید هاشمیان تا آخر ثانیه حضور خود مثمر ثمر بود ولی احساس کردم که زمان آن فرا رسیده که تعویض شود.
وی در مورد غلام نژاد گفت: چرا فکر می کنید یک بازیکن باید کار فوق العاده ای انجام دهد. او کاری را کرد که من می خواستم. 
 

 

                          لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد