فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فتح‌ا... زاده: دربی مساوی نمی شود؛ چون استقلال قوی‌تر است.


دنیای فوتبال: مدیرعامل سابق استقلال گفت:‌ دربی 66 مساوی نمی‌شود چون استقلال قدرتمندتر است.

به گزارش خبرگزاری فارس، دربی 66 مهم‌ترین دلیل برای گفت وگو با علی فتح‌ا... زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال است. مدیری که این تیم را در جام حذفی قهرمانی کرد در نهایت به طور ناگهانی بر کنار شد. فتح‌ا... زاده مصاحبه‌ای با خبرنگار خبرگزاری فارس انجام داده که متن آن را می‌خوانید.

فارس: دربی 66 را چه طور ارزیابی می‌کنید؟
* شرایط استقلال بهتر از حریف است. این تیم در این فصل در تمام مسابقات بیش از 2 گل زد و مقتدرانه پیروز شده است. امیدوارم مسابقه جوانمردانه‌ای را شاهد باشیم. معتقدم فوتبال آسیا روی کاکل این دو تیم می‌چرخد. البته سپاهان و صبا هم تیم‌های خوبی هستند. با این حال از نظر شمار هواداران این دو تیم در جهان بی‌نظیر هستند.

فارس: نتیجه را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
*نتیجه قابل پیش‌بینی نیست اما بازیکنان استقلال نباید مغرور شوند زیرا در آن صورت ممکن است شرایط برای تیم سخت شود باید مسابقه را محکم بگیرند.

فارس: امکان دارد این مسابقه مساوی شود؟
*بعیدمی‌دانم زیرا شرایط استقلال بسیار بهتر است.

فارس: پس از 14 سال داور ایرانی دربی را قضاوت می‌کند؛ نظرتان چیست؟
* 10 سال پیش هم که من بودم؛ ‌گفتم باید داور ایرانی این مسابقه را سوت بزند. داوران ایرانی نه تنها چیزی کم‌تر از داوران خارجی ندارند بلکه قوی‌تر و بهتر از خارجی‌ها قضاوت می‌کنند. من در زمانی که مدیرعامل هم بودم طرفدار حضور داور ایرانی در دربی بودم.

فارس: تیم کنونی استقلال از بازیکن و کادر فنی را شما انتخاب کردید. چقدر در موفقیت این تیم سهم دارید؟
*امیدوارم استقلال قهرمان شود در آن صورت من کمترین سهم را دارم. تنها تیم خوب بستن مهم نیست بلکه مدیریت هم شرط است و دوستانی که در باشگاه هستند زحمت زیادی کشیدند. سهم من مهم نیست. من از موفقیت و قهرمانی استقلال خوشحال خواهم شد.

فارس: می‌‌گویند زمین کمپ استقلال متعلق به باشگاه نیست.
*نه تنها باشگاه استقلال که هر شخص حقیقی و یا حقوقی که از زمین شهری زمین می‌گیرد به شرط ساخت و ساز تملیک است. زمین کمپ از سوی سازمان زمین شهری در اختیار سازمان تربیت‌بدنی قرار گرفت و سازمان نیز باشگاه استقلال را به عنوان مالک معرفی کرد. اینکه می‌گویند زمین متعلق به استقلال نیست اطلاعات غلطی است. من خودم به زمین شهری تعهد دادم که کمپ باشگاه را در آنجا بسازم. اگر اکنون چند دوش و یک زمین فوتبال حتی چمن مصنوعی دایر شود و در آن صورت سازمان بازرسی اعلام می‌کنند این زمین باشگاه است و سند آن متعلق به باشگاه استقلال خواهد شد.

فارس: برخی پس از برکناری شما از مدیرعاملی استقلال عضویت شما را در هیات رئیسه فدراسیون زیر سوال بردند در این مورد چه نظری دارید؟
*مهم نیست. انتخابات انجام شده فدارسیون 4 سال اعتبار دارد. برخی مدیران 6 ماه یک بار عوض می شوند. در آن صورت مجمع فدراسیون باید 6 ماه یک بار تشکیل شود و تصمیم‌گیری‌ کند که البته طبق قانون مجمع عمومی فدراسیون می‌تواند برای هر 9 عضو هیات رئیسه فدراسیون تصمیم‌گیری کند. 

 

                          لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد