فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

تمرین استقلال با حضور جانواریو برگزار شد.


دنیای فوتبال: تمرین امروز تیم فوتبال استقلال زیر بارش شدید باران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ استقلال تهران امروز از ساعت 13:30 در حالی که هوای تهران بارانی بود تمرین خود را آغاز کرد و بازیکنان این تیم زیر نظر امیر قلعه‌نویی به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

*در ابتدای تمرین بازیکنان در گوشه‌ای از زمین به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس کارهای کششی انجام دادند . بخش دیگری از تمرین شامل حرکات سرعتی، استارت‌های کوتاه، و آقا وسط بود که امیر قلعه‌نویی از بازیکنان تیمش خواست تا با دقت بیشتری این حرکات را انجام دهند.

*فابیو جانواریو که روز گذشته در تمرین حضور نداشت امروز در تمرین شرکت کرد. ضمن اینکه ابراهیم تقی‌پور در کنار زمین و جدا از سایر بازیکنان به دویدن پرداخت.

*آخرین مرحله تمرین آبی‌پوشان سانتر از جناحین بود که مهاجمان و هافبک ها وظیفه داشتند از توپ‌های سوم استفاده کرده و به سمت دروازه ضربه بزند.

*تمرین آبی‌پوشان ساعت 14:10 به پایان رسید و از آنجا که استقلالی‌ها تمرین خود را برای بازی تیم ملی زودتر برگزار کردند برای تماشای دیدار تیم ملی مقابل کره ورزشگاه دستگردی را ترک کردند.  

 

                          لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد