فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

خلیلی: برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه آزادی می‌روم.


دنیای فوتبال: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوست داشتم در دربی بازی کنم اما قسمت نشد و حالا برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه آزادی می‌روم.

محسن خلیلی در گفت و گو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: پرسپولیس بازی سختی را پیش رو دارد اما با توجه به اتفاقات اخیر انگیزه بازیکنان چند برابر شده است. این یک خبر خوش قبل از دربی برای هواداران ما است.
وی افزود: خیلی دوست داشتم برابر استقلال به میدان می رفتم اما حالا برای تشویق پرسپولیس و شرکت در جشن پیروزی حتما به ورزشگاه آزادی می‌روم.
خلیلی ادامه داد: از ناحیه عضله پا به دلیل تمرینات پرفشار دچار گرفتگی شدم و با اجازه وینگادا و پیروانی به فیزیوتراپی پرداختم.
خلیلی خاطرنشان کرد: ‌از کلیه هواداران عذرخواهی می‌کنم. می‌دانم آنها دوست داشتند برای پرسپولیس بازی کنم اما قسمت نبود ولی در باز‌ی‌های آینده جبران کنم. 
 

 

                          لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد