فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فریبا: باقری خطرناک ترین بازیکن پرسپولیس است.


دنیای فوتبال: بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: خطرناک ترین بازیکن پرسپولیس کریم باقری است.

بهتاش فریبا در گفت و گو با خبرگزاری فارس، درباره بازی جمعه تیم های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: شرایط استقلال روی کاغذ از پرسپولیس بهتر است اما در سال های اخیر نتایج به دست آمده خلاف انتظار بوده است.
وی در مورد وضعیت استقلال تصریح کرد: این تیم به قدری بازیکن آماده دارد که شاید امیر قلعه نویی برای انتخاب نفر به دردسر بیفتد. شرایط دو تیم به گونه ای است که استقلال می تواند برنده این دربی باشد.
فریبا ادامه داد: با نبود توره زور خط حمله پرسپولیس کمتر شده است. البته حضور علی کریمی می تواند روحیه این تیم را بالا ببرد. هر تیمی بتواند در زمین بازی احساس خود را کنترل کند در این مسابقه برنده می شود.
بازیکن اسبق استقلال با بیان اینکه عمق دفاع پرسپولیس تزلزل دارد عنوان کرد: هر چند اساس حملات استقلال از کناره ها است اما در بازی با پرسپولیس اگر به دفاع وسط های این تیم فشار وارد کند موفق تر است. در خط دفاع این تیم بازیکنان وسط نشان داده اند که آسیب پذیرتر هستند.
فریبا با اشاره به کریم باقری گفت: او در حال حاضر بهترین فوتبالیست ایران است و بازیکنان استقلال باید حواس خود را جمع کنند چون باقری در زدن شوت های ناگهانی تبحر دارد. 
 

 

                          لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد