فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پتروویچ: راه شکست استقلال را می‌دانیم.

 
دنیای فوتبال: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از استقلال شناخت کاملی داریم و راه شکست این تیم را می‌دانیم.

ایوان پتروویچ در گفت و گو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و برای من باور کردنی نیست که هواداران با این هیجان در تمرینات حضور می بایند. امیدوارم آنها در دیدار برابر استقلال نیز ما را حمایت کنند.
وی افزود: در شرایط روحی بسیار خوبی هستیم. خوشحال هستم که کریمی به این بازی می رسد. او بازیکن تکنیکی و بزرگی است و می دانم خط هافبک پرسپولیس در بین حریفان وحشت می اندازد.
پتروویچ خاطر نشان کرد: برخی از بازی های استقلال را دیدم و به خوبی آنها را می شناسم. می دانم که چگونه باید به این تیم ضربه زد و این تیم را شکست داد.
وی در خصوص غیبت ابراهیم توره گفت: او مهاجم بسیار فرصت طلبی است و یکی از بهترین دوستان من به شمار می رود. امیدوارم بتوانیم جای او را پر کنیم.
پتروویچ در خصوص وینگادا عنوان کرد: مطمئن هستم ترکیب وینگادا و پیروانی به نفع ما خواهد بود. امیدوارم به مرور زمان بتوانیم به نتایج دلخواه برسیم. ما هنوز به دنبال رسیدن به صدر جدول هستیم و برای قهرمانی ناامید نیستیم. 
 

 

                          لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد