فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حاشیه دیدار ایران و کره جنوبی

 
دنیای فوتبال:دیدار دو تیم ایران و کره جنوبی حاشیه هایی بهمره داشت:

*در دیدار ایران و کره جنوبی هافبک ملی پوش ایرانی تیم اوساسونا به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. 

*محمدرضا گلزار با حضور در جایگاه ویژه دیدار ایران و کره جنوبی را از نزدیک تماشا کرد. 

*در حاشیه دیدار تیم ملی ایران و کره جنوبی خبرنگاران کره‌ای حاضر در جایگاه ویژه پنالتی نادیده گرفته شده تیم ایران را تایید کردند.

*در پایان مسابقه ایران و کره جنوبی جواد نکونام که تک گل ایران را به ثمر رساند به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.
این مسابقه در چارچوب مقدماتی جام جهانی 2010 برگزار شد و با نتیجه مساوی 1 بر 1 به پایان رسید. 
 

*محمدرضا گلزار در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده و در کنار اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بازی را تماشا کرد. 
انصاری فرد و زریبافان دو میهمان ویژه دیگر بودند که به این جمع اضافه شدند.

*حساسیت خاصی بین هواداران ایرانی و کره‌ای در مورد پا به توپ شدن پارک جی سونگ وجود داشت به نوعی که حرکات سرعتی وی باعث تشویق هواداران کره‌ای و عصبانیت هواداران ایرانی می شد. 
 

* خبرنگاران کره‌ای حاضر در جایگاه خبرنگاران اعلام کردند صحنه مشکوکی که در نیمه اول در محوطه جریمه کره رخ داد پنالتی بود اما داور آن را نگرفت. آنها اعلام کردند امیدواریم داور استرالیایی درصدد جبران این اشتباه نباشد.

*همراه هیات 10 نفره‌ای از سفارت اسپانیا دو خبرنگار از شبکه ملی اسپانیا (TVE) حضور داشتند و  گزارش عملکرد نکونام و شجاعی را به بخش ورزشی این شبکه مخابره کردند.
 

* اکثر خبرنگاران کره جنوبی از محیط نامناسب جایگاه خبرنگاران گلایه‌مند بودند آنها به دو مشکل چکیدن آب از سقف و نبود امکانات استاندارد ارسال خبر به صورت اینترنت پوششی ( وایرلس) اشاره کردند. 
  

* با توجه حضور جواد نکونام و مسعود شجاعی در اوساسونا اسپانیا یک هیات 10 نفره از اسپانیا به ورزشگاه آزادی آمدند و از نزدیک مسابقه تیم ملی برابر کره جنوبی را تماشا کردند. 

 

* قبل از شروع مسابقه با توجه به فوت مادر وحید هاشمیان تماشاگران با فریاد بلند به مهاحم تیم ملی ایران تسلیت گفتند. 
 

*800 تماشاگر تیم کره جنوبی برای تماشای مسابقه تیم ملی کشورمان برابر تیم ملی ایران با 8 دستگاه اتوبوس به ورزشگاه آزادی آمده و در ضلع جنوبی آن مستقر بودند. 

*علی‌آبادی، رئیس سازمان تربیت بدنی؛ مهدی تاج، نایب اول رئیس فدراسیون فوتبال؛ محمد مهدی نبی دبیر کل و علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران 50 دقیقه قبل از شروع مسابقه به ورزشگاه آزادی آمده و در جایگاه ویژه نشست و مسابقه را تماشا کردند.

* خبرنگاران کره ای که تعدادشان بالغ بر 20 نفر بود با توجه به وجود سیستم اینترنتی بی سیم در ورزشگاه آزادی با لپ تاب های خود در جایگاه خبرنگاران خضور داشته و این مسابقه را پوشش دادند.

                          لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد