فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هدایتی: با تجارب بین‌المللی وینگادا استقلال را شکست می‌دهیم.


دنیای فوتبال: رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: با تجارب بین‌المللی وینگادا به دنبال پیروزی مقابل استقلال هستیم.

حسین هدایتی در گفت‌ و گو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: خوشحال هستیم که با تلاش هیات مدیره یک مربی بزرگ که از فوتبال آسیا را به خوبی شناخت دارد و در کارش موفق بوده را جذب کنیم.
وی افزود: وینگادا با توجه به تجاربش می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. این نویدبخش روزهای خوبی برای هواداران پرسپولیس است.
هدایتی عنوان کرد: وینگادا به ایران آمده تا دل میلیون‌ها عاشق پرسپولیس را خوشحال کند. هواداران او را حمایت و بستری آماده کنند تا او بتواند کارش را با قدرت ادامه دهد.
رئیس هیات مدیره پرسپولیس در خصوص برخی شایعات مبنی بر قرارداد نجومی با وینگادا گفت: واقعا برای این افراد متاسفم. هواداران به این شایعات توجه نکنند. قرارداد ما با وینگادا 17 ماهه است و در پایان فصل جاری؛ از اول خرداد تا 5 خرداد 88 در صورتی که طرفین از یکدیگر راضی نباشند این قرارداد فسخ خواهد شد.
وی تاکید کرد: در صورتی که این قرارداد تمدید شود مبلغی که با او به توافق رسیده‌ایم را پرداخت خواهیم کرد اما در صورت عدم تمدید قرارداد؛ وینگادا فقط 30 درصد قراردادش را دریافت خواهد کرد.
هدایتی در خصوص نحوه پرداخت این پول به سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: هزینه‌ای است که شخصا خود من کردم و از صمیم قلب نیز راضی هستم. این هدیه‌ای بود از طرف من برای هواداران و زحمتکشان پرسپولیس که عاشقانه این تیم را دوست دارند.
هدایتی در خصوص دربی 66 گفت: با وینگادا به دنبال یک برد شیرین مقابل استقلال هستیم. از هواداران پرسپولیس می‌خواهیم ورزشگاه را پر کنند و با رعایت شئونات اسلامی کمک کنند تا 3 امتیاز شیرین و حساس را کسب کنیم و مدعی قهرمانی شویم.
رئیس هیات مدیره پرسپولیس در خصوص داور دربی عنوان کرد: تابع نظر فدراسیون فوتبال هستیم و برای ما فرقی ندارد چه داوری دربی را قضاوت کند.
هدایتی در خصوص غیبت‌ مجید فرخزادی در تمرینات پرسپولیس یادآور شد: به شایعات توجه نکنید. فرخزادی در ماموریت اداری است و پس از رفع کارها با قدرت در پرسپولیس حضور پیدا خواهد کرد.
هدایتی درباره افشین پیروانی گفت: ترکیب وینگادا و افشین پیروانی ایده‌آل است آنها در این مدت کوتاه به خوبی با یکدیگر هماهنگ شده اند. افشین پیروانی در کنار وینگادا با توجه به تجارب و اخلاق خوبش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. ما نیز همین مورد را می‌خواستیم که پس از تلاش‌های زیاد صورت گرفت.
هدایتی در خصوص بازی تیم ملی کشورمان مقابل کره اظهار داشت: از هواداران مخصوصا پرسپولیسی‌ها خواهش می‌کنم تیم ملی را فردا همراهی کنند. موفقیت تیم ملی رشد فوتبال ایران است. باید با برد کره جشن صعود به جام جهانی را بگیریم؛ البته کار سختی است اما جوانان ایرانی همیشه نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند. 
 

                          لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد