فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کاسدا: فیزیک بدن ایرانی ها در آسیا حرف اول را می زند .


دنیای فوتبال: مربی بدنساز جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مطالعات زیادی داشتم و می دانم قدرت فیزیکی ایرانی ها در آسیا حرف اول را می زند.

اوراندو کاسدا در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: شما فوتبالیست هایی دارید که از لحاظ بدنی می توانند به راحتی 90 دقیقه بدوند.
وی افزود: لیسانس تربیت بدنی و فوق لیسانس روان شناسی ورزشی دارم. مدرک درجه C فیفا را دریافت کرده ام. امیدوارم بتوانم با این تجارب در کشور ایران به تیم بزرگ پرسپولیس کمک کنم.
کاسدا ادامه داد: سابقه کاری من در تیم های باشگاهی به حضورم در مورینس پرتغال و آکادمی فوتبال پرتغال که یک سال با وینگادا بوده ام؛ برمی گردد. همچنین در تیم هایی در رده های مختلف در کشور پرتغال حضور داشته ام.
مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: فصل قبل با یکی از تیم های کویتی همکاری می کردم که به دلیل پیشنهاد وینگادا به ایران آمدم.
کاسدا در خصوص شرایط بدنی بازیکنان پرسپولیس گفت: امروز روی هم رفته شرایط خوبی دیدم اما نیاز به زمان دارم تا جواب سوال شما را به صورت قطعی بدهم. من فعلا برنامه کوتاه مدتی برای دربی دارم.
وی خاطر نشان کرد: امیدوارم پیروز دربی باشیم. در این چند روزه سعی می کنم با تمرینات ویژه؛ کریمی که کمی از ناحیه کمر احساس درد می کند را به شرایط مطلوب برسانم. پرسپولیس بازیکنان بزرگی دارد و می دانم با کادر فنی جدید در کنار سایر مربیان می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. 
 

                          لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد