فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نظرات بازیکنان تیم ملی ایران پیش از بازی با کره جنوبی


دنیای فوتبال:چند بازیکن تیم ملی ایران در مورد دیدار ب تیم ملی کره جنوبی اظهار نظر کردند. 

*کعبی: می‌دانم چگونه پارک جی سونگ را مهار کنم. 

*حسینی: کره جنوبی باید از ایران بترسد. 

*شجاعی: کره جنوبی را شکست می دهیم. 

*باقری:از کوچکترین فرصت‌ برای گلزنی استفاده می کنم.

حسین کعبی در گفت‌وگو باخبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به حساسیت مسابقه تیم ملی ایران در روز چهارشنبه تاکید کرد: بازی سختی را پیش رو داریم، چون باید مقابل یکی از تیم‌های سرعتی جهان به میدان برویم؛ اما ایران نیز از قطب‌های فوتبال آسیاست و ما راه مقابله با آنها را می‌دانیم.
وی افزود: کره جنوبی چند لژیونر دارد که مهمترین آنها پارک جی سونگ است. اگر این بازیکن مقابل من باشد می‌دانم که چگونه او را مهار کنم.
بازیکن تیم سایپا خاطرنشان کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی خوب کادر فنی جلسات تمرینی خوبی را انجام داده‌ایم و مشکلی برای رویارویی کره جنوبی نداریم.
کعبی خطاب به مردم گفت: امیدوارم فردا هواداران تمامی جایگاه‌های ورزشگاه آزادی را پر کرده و بخوبی ما را برای غلبه بر کره جنوبی همراهی کنند تا بتوانیم با کسب 3 امتیاز راه را برای صعود به جام جهانی هموار سازیم. 
 

*سید جلال حسینی  اظهار داشت: بدون شک مسابقه فردا حساس‌ترین دیدار ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 است؛ اما نباید قدرت حریف را بیش از آنکه هست بزرگ جلوه داد.
وی گفت: بازیکنان ایران به لحاظ فردی به مراتب بالاتر از کره‌ای‌ها هستند، حتی در زمینه سرعت نیز برخی از بازیکنان ما سرعتی‌تر از بازیکنان کره جنوبی بازی می‌‌کنند.
حسینی درباره حضور پارک جی سونگ در خط حمله تاکید کرد: در فوتبال امروز فقط یک نفر بازی نمی‌کند بلکه تیم‌ها 11 نفره به میدان می‌آیند و ما نیز بیشتر روی مسئله تاکتیکی تمرکز داریم و نباید در اندیشه مهار یک بازیکن در سطح حرفه‌ای باشیم.
وی عنوان کرد: ‌به نظرم در ورزشگاه آزادی بیش از آنکه ما از کره‌ای‌ها هراس داشته باشیم آنها از رویارویی با ایران می‌ترسند و استرشان بیشتر است.
مدافع تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: کادر فنی بخوبی نقاط ضعف و قوت کره جنوبی را به ما گوشزد کردند و فردا باید درمیدان مسابقه خواسته‌های آنها را برآورده کرده و سه امتیاز را کسب کنیم. 
 

*مسعود شجاعی اظهار داشت: شب گذشته به ایران آمدم اما در اوساسونا تمرینات خوبی را انجام داده و به لحاظ بدنی آمادگی کامل دارم.
وی تاکید کرد: کره جنوبی تیم بسیار خوبی است. من لژیونرهای این تیم را که در اروپا شاغل هستند به خوبی می شناسم. امیدوارم با کمک بازیکنان 3 امتیاز از این تیم قدرتمند بگیریم.
بازیکن اوساسونا خاطر نشان کرد: تمرین امروز نشان داد که ملی پوشان در وضعیت جسمانی خوبی قرار دارند و من امیدوارم با کمک آنها بتوانیم 3 امتیاز را از این تیم بگیریم. 
  

*کریم باقری در پایان تمرین امروز تیم ملی ایران اظهار داشت: فردا بازی سرنوشت‌سازی را در پیش داریم و باید 3 امتیاز را بگیریم.
باقری افزود: با اضافه شدن همه نفرات شرایط تیم بسیار بهتر شده است. امیدوارم که بتوانیم با کسب 3 امتیاز برابر کره جنوبی شرایط را برای صعود به جام جهانی 2010 هموار کنیم.
باقری خاطرنشان کرد: امیدوارم با حضور 100 هزارنفری تماشاگران بتوانیم 3 امتیاز را بدست آوریم. 
 

                          لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد