فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

عباسفرد: به حرف فیروز کریمی خندیدم.


دنیای فوتبال: مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: وقتی اظهار نظر فیروز کریمی در مورد گلم را شنیدم کلی خندیدم.

علیرضا عباسفرد در گفت و گو با خبرگزاری فارس، در مورد اظهار نظر فیروز کریمی مبنی بر بی ریخت بودن گل اول ابی پوشان به صبا اظهار داشت: وقتی از تلویزیون این حرف را شنیدم؛ خندیدم. او بدون منظور این حرف را زد. من گلایه ای از او ندارم. خوشحالم که توانستم برای تیمم گل بزنم و یک پاس گل هم بدهم.
وی در مورد بازی دیروز عنوان کرد: بازی خوبی بود. برای من این پیروزی شیرین بود چون هم فاصله مان با رقبا بیشتر شد و همین که مقابل تیم سابق خود بازی کردم و توانستم گل بزنم.
وی در پاسخ به این سئوال که چرا هر چند بازی برای استقلال به میدان می رود تصریح کرد: این موضوع به نظر کادر فنی باز می گردد. گاهی تاکتیک بازی ایجاب می کند که من نباشم.به این دلیل است که در شماری از بازی ها نیستم.
عباسفرد در این باره که آیا از این وضعیت ناراحت می شود یا خیر؛ اظهار داشت: وقتی بازیکن بازی نمی کند ناراحت می شود اما برای من فرقی نمی کند. مهم این است که تیم می برد. همین که بقیه بازیکنان گل می زنند من خوشحال می شوم. از آن دست بازیکنانی نیستم که بگویم حتما خودم بازی کنم. فوتبال گروهی است و ورزش فردی نیست که من به فکر خودم باشم.
این مهاجم در مورد اینکه غیبت نبود بازیکنان اصلی چه تاثیری در بازی کردن او دارد عنوان کرد: اصلا ربطی به این موضع ندارد. همه چیز به تاکتیک تیم دارد. به همین دلیل است که استقلال بازیکن زیاد دارد. تیم ما نمی تواند با یک تاکتیک بازی کند چون دستش برای همه تیم ها رو می شود.
عباسفرد درباره اینکه اوایل فصل به نظر می رسید با مشکلاتی در استقلال روبرو شده گفت: سوتفاهم هایی به وجود آمده بود که با صحبت با امیر قلعه نویی این موضوع رفع شد. ایشان متوجه شد که من اهل این حرف ها نیستم.
وی با اشاره به مسائل مالی اظهار داشت: می دانم که مسئولان باشگاه برای تیم زحمت می کشند و باید پذیرفت که اداره باشگاهی مثل استقلال راحت نیست. من به دلیل بدهکاری که داشتم ماشینم را فروختم و در حال حاضر با آژانس به تمرین می روم. البته برای موفقیت تیم حاضرم تا پایان لیگ با آژانس به تمرین بروم. 
 

                          لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد