فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قلعه‌نویی: الگوی من در مربیگری فیروز کریمی است .


دنیای فوتبال: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: الگوی من در مربیگری فیروز کریمی است و او عامل اصلی قهرمانی استقلال در جام حذفی بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 2 بر یک برابر صبای قم عنوان کرد: قبل از هر چیزی باید بگویم فیروز کریمی الگوی مربیگری من است. از ایشان تشکر کنم زیرا کریمی با آبروی بیست و هفت‌ساله‌اش بازی کرد و به استقلال آمد و تا آنجا که می‌توانست برای موفقیت تیم تلاش کرد. قهرمانی جام حذفی استقلال متعلق به فیروز کریمی است. یکی از مهمترین عوامل آسیایی شدن این تیم کریمی است.
وی ادامه داد: تشکر دوم را باید از عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ انجام دهم که برنامه‌ریزی خوبی انجام داده و ما تکلیف‌مان را تا سه هفته آینده می‌دانیم. البته من پیش از این انتقادهایم را انجام داده بودم اما این بار باید تشکر می‌کردم.
قلعه‌نویی در مورد این دیدار گفت: صبا، استقلال را تحت فشار قرار داد. در 20 دقیقه پایانی تعویض‌هایی که انجام دادم برای حفظ نتیجه بود همانطور که تعویض‌های کریمی برای گلزنی به استقلال انجام شد.
سرمربی تیم استقلال در مورد اینکه از یک ماه دیگر استقلال باید در سه جام به میدان برود عنوان کرد: اهداف پلکانی برای خود تعریف کرده‌ایم. اول لیگ برتر، دوم لیگ قهرمانان آسیا و سوم جام حذفی. این اولویت‌های استقلال است و اگر تاکید داشتیم که نفراتی به خط حمله و هافبک خود اضافه کنیم برای این بود که 18 بازیکن آماده داشته باشیم. در حال حاضر برای جذب یک مهاجم برنامه‌ریزی کرده ایم.
قلعه‌نویی در مورد علت جذب نشدن رضا عنایتی گفت: این مهاجم هنوز مشکلش با النصر حل نشده و هر روز با سرپرست تیم در تماس است. باید از واعظ آشتیانی نیز تشکر کنم که قول همه جور همکاری به ما داده است.
سرمربی سابق تیم ملی در مورد اینکه استقلال دو دروازه بان خوب ندارد اظهار داشت: در همه جای دنیا دروازه‌بان‌ها به همین شکل هستند. مثلا دروازه‌بان دوم تیم رئال مادرید بازیکن کوچکی نیست اما سال ها پشت خط کاسیاس باقی مانده است.اشکان نامداری از لحاظ فنی و اخلاقی مورد تائید ماست ضمن اینکه ما ایمان صادقی را هم جذب کردیم.
قلعه‌نویی در مورد داوری این مسابقه گفت: داور در این دیدار مشکل خاصی نداشت و به تمام صحنه ها نزدیک بود. در دیدار رفت نیز داور دو پنالتی به سود ما نگرفت اما اعتراضی به این قضیه نداشتم. 
 

                          لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد