فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فیروز کریمی: به احترام هواداران استقلال روی نیمکت صبا نمی‌نشینم.


دنیای فوتبال: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: به احترام هواداران تیم فوتبال استقلال تهران در بازی روز جمعه روی نیمکت صبا نمی‌نشینم.

فیروز کریمی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: این موضوع را سال گذشته زمانی که استقلال جدا شدم اعلام کردم و هنوز هم بر این عقیده مصمم هستم و به احترام هواداران تیم فوتبال استقلال، تیمم را از روی جایگاه هدایت خواهم کرد.
وی اظهار داشت: من در مدت حضورم در استقلال تهران که همراه با نتایج خوبی هم نبود، سختی‌های زیادی را تحمل کردم، اما وقتی در روزهای بد استقلال در فصل گذشته هواداران این تیم از هر نظر به من محبت داشتند و بارها از من حمایت کردند، به واقع نمی‌توانم از کنار لطف آنها به سادگی بگذرم.
سرمربی تیم فوتبال صبای قم تأکید کرد: شاید هر کس جای من بود این کار را نمی‌کرد، اما چون به هواداران استقلال قول داده‌ام که در هر تیمی که مربیگری کنم در بازی‌هایی که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، روی نیمکت تیمم ننشینم، در این بازی نیز این کار را خواهم کرد.
وی در خصوص بازی روز جمعه صبای قم برابر استقلال تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ابراز داشت: یقیناً بازی سخت و دشواری خواهد بود، اما هم ما و هم استقلال به دنبال سه امتیاز این مسابقه هستیم و امیدوارم به دور از هرگونه حاشیه و اتفاق خاص، تیمی که شایسته کسب سه امتیاز است به پیروزی در این مسابقه دست یابد.
کریمی خاطرنشان کرد: وضعیت صبای قم در حال حاضر کاملاً مطلوب است و ما روندی را در پیش گرفته‌ایم که بتوانیم در پایان فصل جزو سه تیم بالانشین جدول رده‌بندی باشیم و امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم نتایج خوبی به دست آوریم.
تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران در دیداری مهم از هفته بیست وسوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس ساعت 14 و 30 دقیقه روز جمعه چهارم بهمن به قضاوت سید احمد صالحی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر می‌روند. 
 

                          لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد