فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پیروانی: رحمتی تمایل دارد به پرسپولیس بیاید.


دنیای فوتبال:سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رحمتی تمایل دارد پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

افشین پیروانی اظهار داشت: رحمتی تمایل زیادی برای آمدن به پرسپولیس دارد. به همین دلیل باشگاه در حال تلاش است که او را جذب کند. ما نیاز به ۴ دروازه بان آماده در لیگ قهرمانان داریم.
وی افزود: در حال حاضر هیچ نقل و انتقالی صورت نگرفته است. فقط با باشگاه مس همچنان صحبت‌ها ادامه دارد. در آینده خبرهای کامل تری در این باره منتشر خواهد شد.
پیروانی تصریح کرد: ما ۳ دروازه بان خوب در پرسپولیس داریم. آنها جوان و جویای نام هستند. من امیدوارم در صورتی که رحمتی به پرسپولیس بیاید با رقابت‌ سالم بستری را آماده کند تا انگیزه ها چند برابر شود.
این مربی درباره شایعه مخالفت باشگاه پرسپولیس با انتخاب رحیمی مقدم به عنوان داور دیدار پرسپولیس و مس خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان مخالف قضاوت رحیمی مقدم نیستیم و این فقط یک شایعه است.
وی افزود: به تمام داوران ایرانی احترام می گذارم. فقط امیدوارم آنها بر خلاف دیدارهای گذشته کمی با پرسپولیس مهربان تر باشند.
این مربی ادامه داد: هنوز هم معتقدم داوران ایرانی به حقشان نرسیده اند. آنها پتانسیل بالایی دارند و قضاوت در دربی مزد زحمات آنها پس از چند سال است.
پیروانی یادآور شد: به عنوان سرمربی پرسپولس حق ندارم به چینش داوران توسط کمیته داوران بی احترامی کنم.
پیروانی در خصوص ایویچ گفت: صبح امروز مجددا با این مربی صحبت کردم. او امروز صبح به فرانسه رفت و سپس به بلژیک می رود. مطمئن باشید هفته آینده به ایران سفر خواهد کرد.
وی تاکید کرد: معتقدم با آمدن او به پرسپولیس کمک زیادی می شود. ایویچ در همه جای دنیا حتی در سن ۷۰ سالگی نیز شناخته شده است. 

 

 

                           برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد