فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

سازمان تربیت بدنی به تریبونی مثل ۹۰ نیاز دارد.

سازمان تربیت بدنی به تریبونی مثل 90 نیاز دارد.
دنیای فوتبال:کارشناس داوری فوتبال گفت: سازمان تربیت بدنی به تریبون قدرتمند و اثرگزاری در تلویزیون همانند برنامه ۹۰ نیاز دارد.

رضا غیاثی در رابطه با عملکرد برنامه تلویزیونی ۹۰ و موضع‌گیری فدراسیون فوتبال بر علیه این برنامه عنوان کرد: بر خلاف بسیاری از کارشناسان که به مرور به برنامه ۹۰ اضافه شده‌اند من از روزهای ابتدای این برنامه حتی یک روز قبل از اینکه برنامه پایه گذاری شود با عادل فردوسی پور همکار بوده ام و معتقدم این برنامه برنامه ای مثبت در جهت ارتقای سطح داوری فوتبال است.
این برنامه باعث شده داوران فوتبال ما مطالعه خود رابیشتر کنند چرا که می دانند اگر در داوری شان اشتباهی دشاته باشند از نگاه نقاد چالشی دوربین ۹۰ پوشیده نمی‌ماند. برنامه ۹۰ اصولا یک برنامه چالشی است صدا و سیما برنامه های دیگری هم دارد که به هیچ وجه چالشی نیستند و از اتفاقات فوتبال تعریف هم می کنند اما پایه و اساس ۹۰ چالشی است به همین دلیل هم طرفداران زیادی دارد.
غیاثی همچنین گفت: شهادت می دهم هیچ گاه برنامه ۹۰ و فردوسی پور نخواسته نظراتش را به کارشناسان تحمیل کند به طور مثال نگفته چه بگویم و چه نگویم،فردوسی پور حتی برای اینکه کارشناسان داوری بتوانند خود را به جای داور بگذارند و در لحظه تصمیم گیری کنند هیچ گاه فیلم بازی را پیش از شروع مسابقه در اختیارشان نمی گذارد.
وی در پایان اظهار داشت: سازمان تربیت بدنی و صدا وسیما لازم و ملزوم یکدیگرند لذا صدا و سیما به تریبونی مثل نود نیاز دارد و به همین دلیل است که اطمینان دارم نیز این مشکل مثل سایر مشکلات به زودی حل خواهد شد.  

 

                           برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد