فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پیروانی: ایویچ هفته آینده به ایران می‌آید .


دنیای فوتبال: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از ایویچ دعوت کردم تا هفته آینده به ایران بیاید.

افشین پیروانی در گفت و گو با خبرگزاری فارس، اظهار داشت: به عنوان بازیکن سابق تیم ملی و شاگرد تومیسلاو ایویچ، او را یکی از بهترین مربیانی می‌دانم که افکار حرفه‌ای دارد.
وی افزود:‌ تا به امروز از ایویچ مشاوره می گرفتم. از این به بعد هم هر کمکی که بتوانم از او خواهم گرفت تا نقایص پرسپولیس از بین برود.
پیروانی تاکید کرد: به دعوت من، تومیسلاو ایویچ هفته آینده به ایران خواهد آمد. با او نشست‌هایی برگزار خواهم کرد تا در خصوص کمک به پرسپولیس به نتایجی برسیم.
پیروانی عنوان کرد: در خصوص ریز این مسائل نمی‌خواهم فعلا صحبتی کنم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی مقابل مس کرمان گفت: روز سختی در پیش داریم. مس در فصل جاری با بازیکنان خوب و کادری مجرب بازی‌های زیبایی را به نمایش می‌گذارد.
پیروانی افزود: با توجه به انگیزه بالای بازیکنان برای 3 امتیاز به کرمان می‌رویم. امتیاز این بازی برای ما حیاتی است. ما می‌خواهیم به تیم‌های صدر جدول نزدیک تر شویم.
وی خاطرنشان کرد:‌ نبودن توره بدون شک برای ما سخت است، اما بازیکنانی داریم که برای رفتن به زمین از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و مطمئن هستم جایگزین‌های خوبی برای توره خواهند بود.
وی اضافه کرد: امیدوارم شرایط زمین ورزشگاه کرمان مناسب باشد تا بتوانیم تاکتیک‌های تیمی خود را به خوبی پیاده کنیم. 
 

                           برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد