فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مکاتبه رسمی فرایبورگ با فولاد خوزستان


دنیای فوتبال: باشگاه آلمانی فرایبورگ با باشگاه فولاد خوزستان برای جذب بازیکن ملی پوش این تیم مذاکره رسمی انجام داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بختیار رحمانی؛ بازیکن تیم فولاد و عضو تیم جوانان مدتی است که مورد توجه تیم آلمانی فرایبورگ قرا گرفته است.
مسئولان این باشگاه در نامه ای رسمی خطاب به باشگاه فولاد خواستار حضور این مدافع جوان در تمرینات خود شده اند تا در صورت تایید نهایی؛ این بازیکن جوان را برای تیم دوم خود به خدمت گیرند.
رحمانی که به دلیل مصدومیت بازی مقابل پرسپولیس را هم از دست داد، برای حضور در تمرینات این تیم آلمانی علاوه بر رضایت باشگاه فولاد نیازمند مجوز خروج از ایران نیز است. وی تا 7 ماه آینده مشمول خدمت سربازی می شود.
رحمانی سه ماه پیش هم مورد توجه تیم اشتوتگارت قرار گرفته بود و نماینده این تیم در ایران قصد مذاکره با باشگاه فولاد را داشت اما به دلیل اینکه هیچ درخواست رسمی و کتبی از سوی این تیم آلمانی به باشگاه فولاد نرسید، مسئولان این تیم حاضر به مذاکره نشدند. 
 

                           برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد