فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

محمد: صحبت‌ کردن درباره تیم ملی مرا خسته کرده است.


دنیای فوتبال: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌‌ آرزویم حضور در تیم ملی است، اما از حرف زدن در این باره دیگر خسته شده‌ام.

علیرضا محمد در گفت ‌و گو با خبرگزاری فارس، اظهار داشت:‌ همیشه سعی کرده ام عملکردم در زمین یکنواخت باشد نه اینکه یک روز خیلی بد باشم و روز دیگر بسیار خوب ظاهر شوم.
وی افزود: ‌از روز اولی که فوتبال بازی کردم دوست داشتم همیشه بهترین باشم. خوشبختانه تا به امروز تاحدودی به خواسته‌ام رسیدم.
محمد تاکید کرد:‌ می‌دانستم برای قرار گرفتن در لیست 11 نفره پرسپولیس کار سختی دارم، ولی خوشبختانه با تلاش و کوشش توانستم در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرم.
وی در خصوص حضور در تیم ملی گفت: همیشه این سئوال از طرف خبرنگاران پرسیده شده است، اما من چه می‌توانم بگویم؟ دیگر خسته شده‌ام. تلاش می‌کنم دایی مرا ببیند اما حالا که اینطور نشده با قدرت به کارم در پرسپولیس ادامه می‌دهم.
محمد درباره دیدار با مس کرمان عنوان کرد: روز سختی در پیش داریم. فصل گذشته با راه‌آهن در کرمان دچار مشکل شده بودم اما این بار از این تیم شناخت کافی دارم. مطمئن باشید برای گرفتن سه امتیاز به این شهر می‌رویم. نتایج تیم‌های دیگر ما را مجبور کرده که فقط به فکر برد باشیم. 
 

                           برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد