فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

اختلاف فدراسیون فوتبال و تلویزیون علنی شد/ ۹۰ تحریم شد.

اختلاف فدراسیون فوتبال و تلویزیون علنی شد/فوتبالی ها 90 را تحریم کردند
دنیای فوتبال:پس از اختلاف نظرهایی که بین برخی مسئولان فدراسیون فوتبال و برنامه تلویزیونی ۹۰ پیش آمد، این فدراسیون طی ابلاغیه ای انجام مصاحبه با برنامه های تلویزیونی را منوط به هماهنگی کرد.

فدراسیون فوتبال کشورمان پس از اتفاقات هفته های اخیر و موضع گیری که برخی برنامه های تلویزیونی علیه این فدراسیون انجام داده اند، طی ابلاغیه ای به کمیته های خود تاکید کرده است برای انجام مصاحبه و حضور در برنامه های تلویزیونی باید مجوز دریافت کنند.
به نظر می رسد این تصمیم در راستای اختلافات مسئولان فدراسیون فوتبال و برنامه تلویزیونی ۹۰ صورت گرفته است که طی هفته های گذشته بارها یکدیگر را به نقد کشیدند.
برهمین اساس روز گذشته و به هنگام برگزاری دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و برق شیراز از ورود دوربین برنامه ۹۰ به سالن کنفرانس ممانعت به عمل آمد و به بازیکنان دو تیم نیز تاکید شده بود که حق انجام مصاحبه با این برنامه تلویزیونی را ندارند.  

 

                           برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد