فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

برنامه 90 و فدراسیون فوتبال باید تعامل داشته باشند.


دنیای فوتبال:سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: برنامه 90 و فدراسیون باید با یکدیگر تعامل داشته باشند؛ در غیر اینصورت متضرر می‌شوند.

ناصر حجازی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در مورد واکنش به برنامه 90 از سوی فدراسیون اظهار داشت: کمیته‌های فدراسیون فوتبال زیر مجموعه آن هستند. مسئولان این فدراسیون می توانند به دلخواه خود عمل کنند؛ همانطور که فردوسی پور برای دعوت از میهمانان برنامه اش از فدراسیون اجازه نمی گیرد.
وی ادامه داد: هم فدراسیون و هم برنامه 90 ابزار مورد نظر خود را دارند. هر نهادی به دلخواه خودش عمل می کند؛ اما زمانی که فدراسیون دوربین برنامه 90 را به ورزشگاه حافظیه راه نمی دهد، برنامه 90 دیگری کاری نمی توان انجام بدهد.
حجازی عنوان کرد: در این اتفاق فدراسیون متضرر نمی‌شود؛ بلکه این برنامه 90 است که ضرر می‌کند زیرا بدون حضور دوربینش، کاری از پیش نمی برد. بهتر است فدراسیون و برنامه 90 با یکدیگر تعامل داشته باشند. 
 

                           برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد