فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فردوسی‌پور سخنگوی بازیکنان و مربیان فوتبال ایران است.


دنیای فوتبال: یک کارشناس گفت: عادل فردوسی‌پور را باید سخنگوی شماری از مربیان و بازیکنان فوتبال دانست.

مسعود معینی در گفت و گو با خبرگزاری فارس، درباره تصمیم جدید فدارسیون مبنی بر حضور مسئولان فدراسیون با مجوز در برنامه‌های تلویزیونی، اظهار داشت: همه جای دنیا پخش برنامه‌های انتقادی، به خصوص در مورد فوتبال رسم است. عادل فردوسی‌پور هم یکی از افراد منحصر به فرد ورزشی است. او شخصیتی خارج از شخصیت حقیقی خود دارد.
وی افزود: زمانی که در کانادا بودم، یک روز اطرافیانم کار را زودتر از موعد تعطیل کردند تا برنامه‌ای که قرار بود بیل کلینتون، رئیس‌ جمهوری وقت امریکا را محاکمه کند، را ببینند. آنها برای دیدن مجری آن برنامه‌ پای تلویزیون نشستند.
معینی تصریح کرد: برنامه 90 چنین ویژگی برای علاقمندان خود دارد. اتفاقاتی که در فوتبال ما رخ می‌دهد، یا صواب است یا ناصواب. اگر قرار بر تحلیل نباشد، اجرای چنین برنامه‌هایی چه فایده‌ای دارد؟
رئیس سابق کمیته جوانان ادامه داد: چطور آقایان فدراسیون تا زمانی که به چنین برنامه‌هایی دعوت می‌شدند، از اشکالات آن حرف نمی‌زدند؟ فدراسیون در تبادل انتقادات، تنها فردوسی پور را نمی‌تواند به عنوان مدعی درجه اول به حساب آورد. او سخنگوی شماری از مربیان و بازیکنان است.
مسعود معینی با اشاره به اینکه برخی انتقادات به موقع و درست است، گفت: انتقاداتی که مایلی کهن نسبت به اردوهای تیم ملی دارد، درست است. تیم جوانان ما هم می‌توانست سنگاپور را با 4 گل شکست دهد.
این کارشناس فوتبال خاطر نشان ساخت: ماهیت برنامه 90 جنجالی است. در جامعه ما مردم از تعریف و تمجیدهای تکراری خسته شده‌اند. عادل مجری باهوش و دانایی است و به همین دلیل توانسته، حداقل 20 میلیون نفر را پای تلویزیون بنشاند. 
 

                           برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد