فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

آذری: با محدود شدن برنامه ای که حقیقت را می گوید مخالفیم.


دنیای فوتبال: مدیر عامل باشگاه ذوب آهن گفت: برنامه 90 واقعیت فوتبال ایران را می گوید و با برخورد با چنین برنامه ای مخالف هستیم.

سعید آذری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس راجع به ابلاغیه فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر عدم مصاحبه اعضای فدراسیون فوتبال با برنامه تلویزیونی 90 اظهار داشت: برنامه 90 یکی از برنامه های تاثیر گذار در فوتبال ایران است و می تواند نقاط ضعف و قوت فوتبال ما را نشان داده و مردم را از فرافکنی دور کند. البته این برنامه می توانست پس از قهرمانی ذوب آهن از مدیران و سرمربی تیم دعوت کند که چنین کاری را انجام داد و به سایر تیم ها پرداخت.
آذری گفت: با وجود همه مسایل باید حقیقت را پذیرفت که با محدود کردن برنامه 90 که واقعیات را می گوید مخالف هستم. هر رسانه ای که حق را بگوید ما طرفدار آن خواهیم بود. برنامه 90 متعلق به ذوب‌ آهن نیست،‌اما حقیقت را می گوید. این برنامه با کمی تغییرات می تواند بازتاب و کارآیی بهتری داشته باشد. 
 

                           برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد