فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مایلی‌کهن: برای یک بازی پیک نیکی 3 بازیکن ما را به اردو بردند.


دنیای فوتبال: سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: مسئولان تیم ملی برای یک بازی پیک نیکی 3 بازیکن ما را به اردو بردند.

به گزارش خبرگزاری فارس محمد مایلی‌کهن پس از شکست 2 بر صفر سایپا در ورزشگاه فولادشهر اظهار داشت: این پیروزی را به سپاهانی‌ها تبریک می‌گویم. برخلاف چهار بازی گذشته که خیلی خوب بازی کردیم برابر سپاهان وضعیت مطلوبی نداشتیم.
وی ادامه داد: نمی‌خواهم پیروزی سپاهان را لوث کنم، اما حضور سه بازیکنان از سایپا در اردوی تیم ملی یکی از دلایل اصلی بد بودن ما در این دیدار بود. در کجای دنیا علمی را سراغ دارید که در یک هفته تیم‌ها سه بازی انجام دهند. اگر امروز قرار باشد من صحبت کنم فردا با الفاظ نامناسبی می‌خواهند جواب مرا بدهند. من سؤال دارم چطور باید باشگاه ها تعامل خوبی با تیم ملی داشته باشند و بازیکن به صورت منظم در اختیار آنها قرار گیرد اما مربی تیم ملی به سفر یک هفته‌ای رفته و تیم ملی را به امان خدا رها کرده است.
مایلی‌کهن تأکید کرد: اگر حضور بازیکنان در اردوی تیم ملی الزامی است باید حضور سرمربی نیز الزامی باشد.اینطور فوتبال ما پیشرفت نخواهد کرد که بخواهند بازیکنان را برای یک بازی پیک‌نیکی مقابل سنگاپور به اردو ببرند. سه بازیکن را به خاطر این دیدار از من گرفتند. جالب این است که سرمربی تیم صبح روز بازی وارد ایران می‌شود.
سرمربی سایپا درباره اظهاراتش در برخی از رسانه‌ها مبنی بر نامناسب بودن حضور بوناچیچ در پرسپولیس عنوان کرد: هرگز نگفته‌ام بوناچیچ مربی بدی است. من به این مورد اشاره کردم که این مربی کروات در مسابقات باشگاهی امارات نتایج خوبی کسب نکرده است.
مایلی‌کهن درباره جدایی محمد پروین و اختلاف با این بازیکن خاطرنشان کرد: ما از چهار مسابقه 10 امتیاز گرفتیم و تیم خوبی را داشتیم. اگر از میان بازیکنانم بازیکنی را بازی بدهم همه نظر می‌دهند که بهترین مربی دنیا هستم و اگر یک بازیکن را بازی ندهم می‌شوم بدترین مربی دنیا. به هر حال تیم ما خوب نتیجه گرفته و به ترکیب تیم برنده نباید دست زد. محمد پروین با تصمیم خودش از سایپا جدا شد و به خارج از کشور رفت. 
 

                           برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد