فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پیروانی: از بازیکنان پرسپولیس درس گرفتم.


دنیای فوتبال: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز از بازیکنان پرسپولیس درس تعصب و فداکاری گرفتم.

به گزارش خبرگزاری فارس، افشین پیروانی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم. ما زحمت زیادی برای کسب 3 امتیاز بازی کشیدیم. این پیروزی را مدیون غیرت بازیکنان پرسپولیس هستم. آنها خیلی جنگیدند. برعکس شرایط طبیعی که همیشه معلم به شاگرد درس می‌آموزد این بار من از بازیکنان پرسپولیس درس گرفتم. آنها در 45 دقیقه دوم با وجود آنکه 10 نفره بودیم با تعصب بازی کردند و باید از بازیکنانم تشکر کنم.
پیروانی گفت: فولاد تیم خوبی است. باید پذیرفت که شکست برای هر تیمی بد است. من به مجید جلالی حق می‌دهم پس از این باخت تیم ما را با تیم‌های ملی بحرین یا اسکاتلند مقایسه کرده و مدعی شود بازیکنان پرسپولیس وقت‌کشی کردند. این لطف سرمربی فولاد خوزستان بود که ما را به وقت‌کشی محکوم کرد، اما مهم 3 امتیاز بازی بود که آن را بدست آوردیم. اگر 10 نفره نمی‌شدیم حرف های بیشتری در میدان مسابقه داشتیم.
سرمربی پرسپولیس درباره احتمال قهرمانی سرخپوشان تصریح کرد: روز اول که به این تیم آمدم قول قهرمانی دادم. هدف ما نیز همین است. ما روی لیگ قهرمانان آسیا برنامه داریم و برنامه‌ریزی‌ گسترده‌ای انجام داده‌ایم تا بتوانیم در همه جام‌ها عملکرد موفقی داشته باشیم.
پیروانی با اشاره به شایعه حضور لوکا بوناچیچ در پرسپولیس گفت: من یاد گرفته‌ام که همواره با واقعیت ها زنده باشم و توجه‌ای به شایعات ندارم. بنابراین تا روزی که سرمربی پرسپولیس هستم به بهترین شکل ممکن وظیفه‌ام را انجام خواهم داد. من به این بازیکنان علاقه دارم چون آنها در میادین از جانشان مایه می‌گذارند. با وجود نوشته آقایان نه کسی به این تیم آمده و نه کسی رفته است. ما با همین کادر فنی به کارمان ادامه می‌دهیم. آنها هرچه دوست دارند بگویند و بنویسند.
سرمربی پرسپولیس در مورد ممنوع‌‌المصاحبه کردن بازیکنان گفت: واقعاً از همه خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم، اما پس از دیدار برابر ذوب‌آهن مسائلی در باشگاه رخ داد که حاشیه وارد تیم شد. به همین دلیل بازیکنان را از انجام مصاحبه منع کردم و به نتیجه مثبتی نیز رسیدم.
پیروانی با اشاره به درگیری لفظی خود و احمدرضا عابدزاده با پیشکسوتان پرسپولیس خاطرنشان کرد: من از برادر بزرگم یاد گرفتم که به همه احترام بگذارم. در روزهایی که مشکل داشتم از آنها خواستم که مرا حمایت کند تا خودم نه؛ بلکه باشگاه پرسپولیس را نجات دهم. در این زمینه باید از صمیم قلب از علی پروین و حشمت مهاجرانی که از بهترین‌های پرسپولیس هستند تشکر کنم. آنها با صحبت‌هایشان به من قوت قلب دادند و من افتخار می‌کنم که شاگرد چنین افرادی بودم.
این مربی اضافه کرد: تیم بزرگی چون پرسپولیس همواره به مشاوره نیاز دارد. به عنوان سرمربی از ایویچ، علی پروین و حشمت مهاجرانی همیشه مشاوره می‌گیرم. به نظرم اینها از بزرگان پیشکسوت محسوب می‌شوند.
وی درباره تعویض کریم باقری و علی کریمی در دیدار برابر فولاد گفت: هر دوی آنها در جریان مسابقه خیلی دویده و برای تیم زحمت کشیده بودند. من به عنوان سرمربی می‌توانستم تشخیص دهم که چه کسی می‌تواند برای تیم به میدان برود و به همین دلیل آنها را تعویض کردم.
پیروانی با اشاره به گلزنی مازیار زارع گفت: وی پنالتی خوبی را به ثمر رساند و از این بعد پنالتی‌زن اول پرسپولیس مازیار زارع است. 
 

                           برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد